Painkiller: Overdose plnohodnotnou hrou
zdroj: tisková zpráva

Painkiller: Overdose plnohodnotnou hrou

11. 7. 2007 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Tak ne modifikaci, nýbrž samostatné rozšíření - přemostění mezi Painkillerem a případnou dvojkou - kutí pražští Mindware.

Na začátku se o projektu Overdose hovořilo pouze jako o oficiálním přídavném modu pro Painkillera, navzdory tomu, že je již delší dobu vyvíjen pražskou firmou Mindware Studios (tvůrci špionážního Cold War). Včera ovšem vydavatelské společnosti Jowood a Dreamcatcher, které se jaly dílo plně podporovat, vypustily do světa tiskovou zprávu, v níž informují, že se s Painkiller: Overdose setkáme už letos v říjnu, a to jako s plnohodnotným komerčním titulem navazujícím na věhlas původní hry.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Painkiller: Overdose vystupuje coby takové přemostění mezi Painkillerem a jeho případným pokračováním. Představí vám novou postavičku a s ní i nový příběh, který zkoumá ozvěny předešlých událostí, tedy výsledku souboje Daniela a Lucifera. Tím novým hrdinou je Belial, hlídač portálů, napůl démon a napůl anděl. Zvláštní spojení, že? Tento Belial je schopen otevírat portály mezi dimenzemi a brány do kterýchkoliv známých světů, díky čemuž se může pohybovat v různých úrovních reality. Zřejmě i to byl důvod, proč ho Lucifer zajal a držel proti jeho vůli, protože v něm viděl nástroj, který by se jednou mohl hodit pro konečné pokoření Nebes a nástup Pekla. Léta vězení se na Belialovi podepsala. V jeho duši se usadila temnota a hořkost a jeho mysl o něco víc než trochu zešílela. Zoufale se snaží ze svého vězení uniknout a pomstít se...


V singleplayeru se můžete těšit na 16 nových levelů, dále na šest nových zbraní a čtyři desítky příšerných monster. Chybět nemá ani multiplayer, navíc kompatibilní s mapami a módy původní hry. Další podrobnosti najdete na oficiálních stránkách.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články