Jestli dobře počítám, je to po právě vycházejícím Away Teamu a dále pak Bridge Commanderu, Elite Force addonu a Assimilatoru pro letošní rok již pátá hra na vděčné téma oblíbeného seriálu Next Generation s jednoduchým názvem Armada II.


Podobné vesmírné strategie nejsou zrovna mým hobby, ale za zmínku alespoň stojí, že se na vývoji Armady II podílí tým Mad Doc Software složený z bývalých zaměstnanců Looking Glass Studios, což by mohla být jakási záruka kvality. Pokud vás tato hra, z nějakého (pro mne nepochopitelného :) důvodu, zaujala, doporučuji si přečíst tiskovou zprávu Activision o novinkách oproti prvnímu dílu:
Star Trek: Armada II přidává množství nových strategických elementů a vylepšení do oceňovaného systému prvního dílu hry. Mapy ve Star Trek: Armada II jsou nyní plně ve 3D a byly celkově zvětšeny v rozloze. Aby hráč mohl naplno využít jedné nové roviny, nabízí hra nový taktický pohled, v němž je vidět probíhající bitva ve 3D zobrazení. Vesmírné flotily rovněž můžou být seskupovány do 3D formací pro rozličné palebné účinky a pro ještě větší ponoření hráče do děje na obrazovce. Model poškození byl ve Star Trek: Armada II také značně vylepšen a zbraně nyní můžou zničit na každé zaměřené lodi několik různých lokací a sub-systémů.