
Protěžovaná první část hry, kampaň za Tankové eso Wittmanna, bude věrně kopírovat skutečné události: posádce se tehdy podařilo zničit deset tanků a dvacet brněných vozů, následně utéci z poškozeného tanku, vrátit se ke své divizi, popadnout další Tiger a vyhnat Brity z města. Zhruba tolik k náplni první části hry. Z dalších novinek platí vyjádření, že cílem autorů je přidat každé straně po jednom vozidlu, a vedle toho hru doplnit i o další upgrady (rychlejší dobíjení/větší přesnost).
Tales of Valor přinese i možnost ručního zaměřování, kdy po přepnutí do patřičného módu budete kurzorem myši otáčet hlavní tanku. Toho snadno využijete např. v případě, že objíždíte budovu a víte, že nepřítel na vás čeká za rohem; pak si jednoduše věž natočíte předem a protivníka překvapíte přímou ranou. Momentálně se však nepočítá s integrací této vlastnosti do multiplayeru, byť autoři stále experimentují s několika módy, založenými právě na ručním zaměřování tanků.
A co autoři říkají na fanouškovské volání po druhém dílu hry? Nápadů prý mají spoustu, i když nic konkrétního prozradit nehodlají. Lze však zřejmě s úspěchem pochybovat o tom, že by po Tales of Valor následovalo další rozšíření jedničky, na to začíná příliš rychle stárnout. A řekněte, kdo by se dnes dobrovolně vzdával možnosti rozvíjet tak úspěšnou značku plnohodnotným pokračováním?
Company of Heroes: Tales of Valor vyjde v březnu pro PC, další informace hledejte v rozhovoru na české fanstránce a našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Company of Heroes Tales of Valor pod lupou [4.11.2008 16:16 - levis]
Oznámení Company of Heroes Tales of Valor [3.11.2008 14:14 - levis]
zdroj: Edge