Odtajnění Rogue Warrior se skládáním map
zdroj: tisková zpráva

Odtajnění Rogue Warrior se skládáním map

26. 10. 2006 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Bethesda má začátkem listopadu ohlásit nějakou novou hru, ale kdo by čekal Fallout, bude zklamán.

Autoři Oblivionu či Terminator: Future Shock se totiž spolčili s docela zkušenými, avšak nepříliš úspěšnými tvůrci Shadow Ops, Delta Force Task Force Dagger či Spec Ops z firmy Zombie Studios, aby připravili protiteroristickou first-person akci Rogue Warrior. Co ztrácí na tuctovém názvu, to dohání unikátní vlastností s vlastnoručním sestavováním, resp. ovlivnitelným generováním multiplayerových map. Jak to bude fungovat? Každá mapa má být složena ze tří dílků - váš tým si zvolí svou startovní část, nepřátelský tým tu svou a prostřední část levelu vybere náhodně Xbox 360 z více než 200 kombinací. Než se tedy soupeřící strany ocitnou v samotné hře, nebudou ze dvou třetin znát prostředí bojiště. Chvályhodným cílem je, aby se prostě hráči nezačali nudit z bojů stále na té samé mapě.

Z Oficiálního Xbox magazínu, který Rogue Warrior odhalil ve svém posledním čísle, jsme se také dozvěděli, že technické zpracování zajistí co jiného než Unreal engine 3.0. Hra, která chce konkurovat sérii Ghost Recon: Advanced Warfighter, bude podporovat bitvy až 42 hráčů a kooperativní hru čtyř lidí přes Xbox Live. Za datum vydání je neurčitě označen rok 2007.

zdroj: CVG

jd
Smarty.cz

Nejnovější články