Nový Turok pro nové konzole
zdroj: tisková zpráva

Nový Turok pro nové konzole

26. 1. 2007 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Padající stromy pod náporem dinosaurů, tráva reagující na výbuchy či zapalování křovin slibuje návrat do Jurského parku.

Známá FPS, o které už šla kdysi řeč, se opět připomíná s tím, že bychom ji o Vánocích mohli potkat na next-gen konzolích PS3 a Xbox 360. A ochutnat tak zdejší údajně enormně otevřený svět (prezentovaný skrze streamovací technologii), v němž se dočkáte unikátních možností destrukce, do čehož mohou patřit padající stromy pod náporem pádících dinosaurů. A to tvůrci stále ještě pracují např. na pokrokovém nápadu s ohněm, na využití takového plamenometu, s jehož pomocí by snad mohly jít zapálit křoviska, traviny, či listí, odkud by se plameny šířily dál. Sluší se připomenout, že k ruce mají modifikovaný Unreal Engine 3 a rozpočet blížící se sumě dvaceti milionů dolarů. Zkrátka obvyklý to peníz jako je tomu v případě áčkových titulů pro výše citované herní konzole.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vedle singleplayerové kampaně se pochopitelně počítá s online multiplayerem, o kterém však zatím nejsou známy bližší podrobnosti. Jelikož např. tráva dokáže reagovat na určité podněty (jako je blízký výbuch, způsobující skrze tlakovou vlnu její ohnutí daným směrem), můžete při hře pro více hráčů vytušit, když se právě vysokou trávou někdo pokouší k vašemu postavení přiblížit. Výběr zbraní tak trochu evokuje Unreal Tournament, většina patrně bude mít ještě sekundární mód, jako je případ railgunu s alternativou granátometu. Mimochodem, hlavní postava Turok s největší pravděpodobností bude disponovat možností mít dvě zbraně v rukou naráz (aspoň v rámci určitých typů), přičemž pro občasné stealth manévry se budou náramně hodit luk či nůž. Zrovna nůž využijete i pro střet s dinosaury takříkajíc tělo na tělo, kde se navíc počítá se včasným stisknutím specifického tlačítka pro únik z dosahu zubů dravého raptora, resp. pro umně cílený atak.

Autoři slibují využití nějakých dopravních prostředků, profesionální dabing, kvalitní AI (některé druhy upřednostňují útok ve skupině, takže pozor, aby nebyli chytřejší než většina současných NPC :-) a postavení legendy jménem Turok na nohy. I když s novou koncepcí, resp. odklonem od původního příběhu nejsou někteří fandové tak úplně spokojení. Snad jim náladu vylepší pravidelné checkpointy v rámci singleplayerových úrovní, které nabídnou i návštěvu interiérových lokací, spousta Achievements (tady zj. v případě X360 verze) a ujištění Josh Holmese z vývojářského týmu Propaganda Games (byť jde o generálního manažera), že on sám je velkým fanouškem Turok série a že očekává velkolepý návrat! Aby také ne.

mart

Nejnovější články