Rezervovaný postoj obou táborů je oprávněný. Čerstvě oznámená závodní hra Ridge Racer Unbounded se totiž tematicky totálně odklání od okruhového naturelu úspěšných předchozích dílů a přenese dění do města. Bude zachována totální adorace rychlosti předešlých dílů? A co hratelnost založená na driftech? Tyto detaily zatím tiskovka Namco Bandai neuvádí, víme však, že na hře pracují tvůrci z finského týmu BugBear, který i v ČR zabodoval svojí sérií FlatOut, jež městského prostředí využívala hojně, stejně jako destrukci objektů na trati, kterou prezentuje níže postnuté video. Jenže, nebylo by lepší udělat další FlatOut, když už zaujmout PC hráče, protože na konzolích tato série příliš známá není?
zdroj: Archiv
Odpovědi na tyto otázky jistě management japonské firmy dobře zvážil, i když první ohlasy hráčů nenaznačují, že by rozhodnutí, dělat z Ridge Racer série kompilát FlatOut, Burnout a Ridge Racer her, bylo správné. Záměr, vymanit Ridge Racer hry ze škatulky titulů, které parazitují na launchi každé nové konzole (Ridge Racer 3D nebude chybět u startu 3DS) a posunout sérii někam jinam, je chvályhodný. Značí to snahu nenechat značku chcípnout na nemoc zvanou: pořád stejná, jen lepší grafika. Takto radikální odklon však může přinést cokoli včetně úspěchu i velkého průšvihu. Jedinou zárukou je tedy v této chvíli pozitivní reputace studia BugBear.
Ridge Racer Unbounded vyjde na PC, PS3 a X360 v průběhu příštího roku.