Z dostupných informací, které najdete po rozkliku, vyplývá, že nový systém šarvátek stojí zcela mimo strukturu hlavní hry a jde pouze o jednoduchou možnost, jak si to s někým rozdat, aniž by z toho něco káplo – prozatím.
Do speciální, pro duely určené, lokace Scorched Chapel se vy a váš max. čtyřčlenný tým dostane tak, že prokecáte Neka the Brawlera v hospodě v Novém Tristramu. Zmíněná zóna obsahuje celkem čtyři lokace (krchov, řeka, jezero, kaple), v nichž si to můžete rozdávat libovolným stylem všichni na všechny, jeden na jednoho apod. To už záleží na vás. Znovu ale opakuju, že z toho nic nekápne, ani z toho nebudou žádné postihy.
Když chcípnete, tak se bezpečně respawnujete v rámci zóny. Smrt tedy není permanentní bez ohledu na obtížnost a level vaší postavy. Souboje dokonce nejsou hodnoceny ani bodově, jde opravdu jen o to si nakopat obrněné zadnice. Z toho plyne, že tvůrci neuvalili žádné restrikce na gear a skilly, které lze v duelech použít - o jakémkoli balancu si můžete nechat zdát.
Jestli se z tohoto primitivního systému časem něco stane, jestli jej tvůrci posunou dál ze současného stavu nápodoby hospodské rvačky, to je otázka budoucnosti. Ale dost v to věřím, protože není zvykem, že by Blizzard vydával něco, co ve hře vlastně neplní žádnou výraznou roli a nemá to s hlavním obsahem vlastně skoro žádnou spojitost. Prostě jen chtěli nějak žehlit fiasko z Team Deathmatchem...
Patch 1.0.7. toho samozřejmě přinese mnohem více, všechny potřebné informace najdete za tímto odkazem. Termín vydání patche zatím stanoven nebyl.