Autoři přepracovali a vylepšili například systém soubojů a vozidel, nebo přidali Skirmishe. Z novinek, které jsou zásadní pro vydání hry, je například samotná The Arena. Tedy kompletně předělaná mapa světa, která je nyní větší a měla by zlepšit i tempo hry, přidat více zajímavých prostor pro zápasy.
Vývojáři zapracovali také na lepší distribuci lootu, grafice a nasvícení scén a také na uživatelském rozhraní. To by mělo být v porovnání s předběžným přístupem mnohem intuitivnější. Přibyl také tréninkový mód, ideální pro hráče, kteří si H1Z1 ještě nevyzkoušeli a vůbec netuší, která bije.
Jak už napovídá přiložený trailer, H1Z1 byla jednou z TOP 10 her na Twitch.tv. Je proto jen logické, aby na integraci populární streamovací platformy do hry vývojáři zapracovali. Proto představili systém, kdy si můžete propojit váš účet na Twitch s herním Daybreak účtem a streamovat hraní mnohem jednodušeji.
zdroj: Archiv
Vylepšil se i systém skórování tak, aby progrese mimo zápasy vzbuzovala v hráčích kompetitivního ducha. Nový, dynamický systém vám totiž po každém zápasu přidělí body na základě vašeho umístění, počtu zabití a kdy se ta zabití stala. S tím, že víc bodů dostanete za zabití, která se vám povedla v pozdějších fázích zápasu.
Na skórování se vážou i herní odměny a prozatím se celý systém aplikuje pouze na sólo zápasy. Chybět nebudou ani sezóny a taktéž na ně navázané odměny. H1Z1: King of the Kill tak vyjde 20. září, zatímco její survival protějšek, H1Z1: Just Survive, v programu předběžného přístupu zatím i nadále zůstává.