zdroj:
tisková zpráva
Jedním takovým týmem je i spolek, který si říká DamageStudios. Ten nyní pracuje na nové futuristické MMOG s názvem Rekonstruction. Tento titul se zdá být zajímavým už z několika důvodů. Především - vývojáři tvrdí, že bude schopen pojmout až milion hráčů. Tedy samozřejmě tím myslí postupně, pokud se jim podaří dosáhnout takové úspěšnosti, že se do jejich virtuálního světa tolik hráčů bude mít zájem připojit. Pokud jde ovšem o tu technickou stránku věci, nejde prý o tak plané plácání, jak by se mohlo zdát. Členy týmu totiž tvoří vývojáři a manažeři takových počítačových společností jako je Tandem, kteří pomáhali s návrhem a implementací clusterů pro biotechnologie, zbrojní výrobu, aj., tudíž jim stavba takových projektů není nijak cizí.
Důležitým faktem je, že nemá jít o žádnou FPS, která by při řežbách 200 tisíc lidí skutečně stíhala velice těžko. Rekonstruction má být RPG a u těch je systém soubojů jiný, takže by neměl být v tomto ohledu problém. DamageStudios navíc údajně dobře rozumí sítím, takže jsou si jisti, že správným postupem dokáží eliminovat různé potíže např. s lagováním. Oficiální geografickou podporou myslí to, že v místech, kde bude o hru zájem, rozmístí servery, ke kterým pokud možno přímo připojí samotné hráče. Např. pronajmutím vysokokapacitní linky vedoucí přímo k serveru.
zdroj:
tisková zpráva
Nyní ke hře jako takové. Rekonstruction ("k" je v názvu, aby se vyhnulo kolizi s ochrannou známkou) se bude odehrávat v poměrně vzdálené budoucnosti. Bude se psát rok 2405 a planeta Země bude podstatně více znečištěná než teď. Nějaké neúspěšné experimenty vedly navíc k vysokým hodnotám radiace a ke zničení lidstva tak není daleko. Lidská rasa zmutovala a rozštěpila se do tří ras - Soldati (válečníci), Remnants (primitivní obchodníci) a VCA (technicky vyspělý národ). Každá z těchto stran je něčím výjimečná a má své klady i zápory. Záleží tedy na vás, pro kterou z nich se rozhodnete.
Prostředí, ve kterém se ocitnete se naší Zemi bude podobat jen vzdáleně. Budou zde četné ruiny a nejrůznější druhy zmutovaných rostlin a živočichů. Kromě toho zde budou oblasti, které nebude možné kvůli nukleární a biochemické kontaminaci možné prozkoumávat, takové mrtvé zóny to budou. Během svých cest tímto smutným a nebezpečným světem potkáte i spoustu různých NPC. Hráči budou moci dokonce stavět budovy a zřizovat teleportační spoje mezi místy, městy, atd. (budou ale dosti drahé). Ekonomika bude mít ve hře také důležitou roli. Možná prý snad ještě důležitější než souboje. Více se o této hře můžete dozvědět na jejích oficiálních stránkách nebo v interview na Warcry.
1. 11. 2003 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Stále více vývojářských týmů se zabývá masivně multiplayerovými hrami.
zdroj: Warcry