Ještě arkádovější Rainbow Six Vegas
zdroj: tisková zpráva

Ještě arkádovější Rainbow Six Vegas

25. 3. 2006 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Oficiální tiskovky UbiSoftu toho obvykle moc neprozradí a tím pádem odkrylo více informací o Rainbow Six Vegas až preview v papíráku EGM, resp.

Rainbow Six Vegas zdroj: tisková zpráva webové odnoži 1UP. Příznivcům starých dílů této taktické akce z nich asi budou vstávat vlasy na hlavě hrůzou, protože zásadní vliv na hratelnost bude mít systém uzdravování se na způsob Call of Duty 2. Pokud vás tedy teroristé postřelí, stačí se na chvilku někde skrýt a čekat, až se ukazatel zdraví zase sám vrátí na vyšší hodnotu (i vzhledem k úplné absenci lékárniček). Na nějaké plánování postupu před zahájením mise můžete rovněž vesele zapomenout, stejně jako v Lockdown.

Tvůrci vše obhajují tím, že základna hardcore hráčů je relativně malá a že by neradi skončili se ztrátou x dolarů na každém prodaném kusu. Ve snaze zalíbit se všem skupinám proto chtějí najít kompromis mezi arkádou pro masové publikum a realistickou akcí, aniž by hra byla příliš blízko jednomu kraji spektra, kam lze lehce sklouznout, což by ale prý byla chyba. Jakous takous náplastí na tato koncepční rozhodnutí by mohlo být proklamované zdokonalení umělé inteligence, na níž je vůbec poprvé v celé sérii vyhrazen speciální designér - jak pro AI nepřátel, tak i parťáků v týmu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Ti vás budou doprovázet ve dvou lidech, schopných se mezi sebou domlouvat na strategii. Velitelem týmu se stane Logan Keller, ne nepodobný Samu Fisherovi, kterému dělají společnost statný drsňák Michael Walters (preferuje těžké zbraně) a jeho opak, menší Jung Park (sniper i hacker vybavený malým PDA). Způsob řešení misí a styl vpadnutí do místnosti přitom bude odpovídat jejich nátuře. Asistence se zhostí Joanna, dopravující je z mise do mise vrtulníkem. Všichni hrdinové mají mít výraznější osobnost a vyvolávat v hráči emoce, ačkoli to je v kontrastu se skutečnými profesionálními jednotkami, vytrénovanými zachovat kamennou tvář za každé situace včetně těch krizových.

O tuto vlastnost Vegas, stejně jako o animace postav díky novému motion-capture studiu se stará Aaron Gilman z Hollywoodu, podílející se mj. na filmech Matrix Revolutions či Hellboy. Jelikož si hráči Lockdownu stěžovali, že tamní chůze je příliš pomalá a běhání zase moc svižné, rychlost pohybu by měla být jakýmsi kompromisem mezi oběma extrémy. Dále se můžete těšit na úplně nový, vlastnoručně vyvinutý grafický engine, který dovolí kompletně zničit herní prostředí, na němž celkově 150-členný tým UbiSoftu (ten co měl na svědomí Rainbow Six 3) pracoval uplynulé dva roky. Se svým dílem by měl být hotov letos na podzim ve verzích pro PC i next-gen/starší konzole.

zdroj: EGM, 1UP

jd

Nejnovější články