Intergalaktický konflikt ze strategie Star Wolves 3
zdroj: tisková zpráva

Intergalaktický konflikt ze strategie Star Wolves 3

30. 12. 2010 19:19 | Preview | autor: levis |

Co mělo původně vydat za obsáhlý datadisk, se postupem časo stalo plnohodnotnou hrou a vesmírná strategie Ashes of Victory, tak na jaře 2011 zamíří na pulty obchodů už coby samostatný třetí díl série Star Wolves od ruských 1C. Se svými předchůdcu bude mít společný základní princip hry: znovu se ujmete role nad jednou mateřskou lodí a její posádkou neohrožených dobrodruhů, kteří se rovnýma nohama vrhnou rovnou do intergalaktického konfliktu.

Star Wolves sice žánrově nejvíc připomíná strategii, rozhodně se ale nedrží zaběhnutých pravidel RTS. Nestavíte tu žádnou základnu, ani nespravujete přírodní zdroje či nevytváříte jednotky, pouze udílíte příkazy své mateřské lodi a celé flotile, a byť vás samozřejmě všichni na slovo poslouchají, přímou kontrolu nad plavidly beztak nemáte. Jednotlivé rozkazy se vydávají z příkazového menu, myší pak musíte často určit cíl doletu či vybraného nepřítele. Vhod přijde také možnost měnit rychlost hry, tzn. třeba kompletně pauznout probíhající boj a rozdat všem jednotkám příkazy, nebo si naopak urychlit zdlouhavé cestování prázdným vesmírem. A teď už k novinkám třetího dílu.

Peníze na armádu

Nejnovější build hry udělal na redaktory serveru Strategy Informer dojem už svým pokročilým grafickým zpracováním, které se díky detailním modelům a především pečlivě vymodelovaným planetám i pozadím začíná blížít skoro áčkové herní produkci. Ačkoliv samotná hra sleduje vždy stejný lineární průběh misí v jednom předem definovaném světě, mezi jednotlivými úkoly jste volní a můžete si dle libosti vybírat questy nebo se účastnit intergalatických obchodů, což vám přinese další zkušenosti a samozřejmě i tolik potřebné finanční zázemí.

Při výběru pilota budete mít jinak na výběr ze čtyř tříd (pilot, střelec, expert na rakety a systémový inženýr), přičemž každá z postav pak bude postupovat na vyšší úrovně přes svůj vlastní skill tree. S tímhle RPG systémem nějak povahově souvisí i možnost přizpůsobovat si vzhled své flotily: když s lodí přistanete u jedné ze stanic, otevře se vám možnost nákupu nových zbraní, vybavení či rovnou celých lodí. Jak si tedy asi snadno domyslíte, ze začátečního počtu tří pilotů se vaše parta velmi rychle rozroste skoro v celou armádu.

Nedokonalá angličtina

Jediné, co Star Wolves 3 zatím chybí k dokonalosti, je podle Strategy Informeru rozumný anglický překlad: zvlášť u hry poměrně náročné na ovládání totiž nikterak nepomáhá, že dialogy i tutorial působí jako z nějakého internetového překladače. Do jara je ale na podobné věci ještě nějaký čas, však autoři do současného buildu nestihli implentovat ani slibovaný voiceover všech dialogů.

Star Wolves 3: Ashes of Victory od vývojářů z Elite Games Team vyjde koncem jara 2011 pro PC.

Nejnovější články