Huxley - jak zafunguje čistokrevná FPS na MMO poli?
zdroj: tisková zpráva

Huxley - jak zafunguje čistokrevná FPS na MMO poli?

22. 12. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Asijská variace na Unreal Tournament se má čile k světu - co o ní pověděla beta?

Projekt Huxley má Asiatům z Webzenu mj. pomoci výrazněji proniknout na americký trh a nyní již probíhá korejská beta. Zabalená do otřepaného katastrofického příběhu, točícího se kolem totální likvidace měsíce neidentifikovaným tělesem a částečného přírodního kolapsu matičky Země (info #1, info #2), hodlá Huxley víceméně kašlat na PC versus AI souboje, questy a další mírovou omáčku okolo. Místo toho se zaměří na přestřelky živých hráčů, respektive potyčky jednotlivých táborů.

Každá ze stran bude disponovat unikátním centráním brlohem (např. viktoriánské trosky Nostalonia), jehož dobytí se bude pravděpodobně rovnat nemalé ostudě. Mezi těmito baštami se budou rozkládat bojové zóny (v době spuštění hry odhadem 20-30 zón), kde budou ve formě arén známých z UT/Quake sérií probíhat menší lokální potyčky až pro 40 hráčů (vedené o surovinové zdroje, případně jinou kořist). Oproti tomu skromné, na druhou kolej odstavené souboje s počítačem řízenými protivníky budou spíše záležitostí nejrůznějších jeskyní a stok. V takových zastrčených děrách také třeba sem tam objevíte něco, co vám možná pomůže objasnit tristní dějiny světa, který se pro vás proměnil v jednu velkou válečnou vřavu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Za každou z nezvykle při zemi se držících frakcí (lidé, lidští mutanti + hybridi oněch dvou "plemen") si můžete navolit jednu ze tří základních tříd boje, od nichž se bude odvíjet skoro všechno, způsobem boje počínaje a speciálními typy zbraní/zbrojí konče. Kvéry samotné mají být mimochodem nasekány do devíti více či méně tradičních kategorií (raketomety, odstřelovačky, brokovnice atd.) Huxley počítá s limitem na 50. levelu, které ve hře nejsou přítomny jen pro parádu a machrování, nýbrž mj. odemykají nové bojové dovednosti (delší/rychlejší sprint, dvakrát vyšší skoky, infračervené vidění vhodné do tmy, používání falešních cílů...)

Aby nebyly rozdíly mezi harcovníky a saláty tolik propastné, budou leckeré z těchto specialitek férově přístupné hned na nulté úrovni. A proč vlastně po nocích neúnavně dřít na maximální level? Stane-li se z Huxley masově hraná prestižní záležitost, vlastní vozový park nebo titul "Gladiátor" (obojí dostupné za herní peníze) rozhodně dokáže nejednoho násilníka pohladit na duši...

Huxley je postaveno na Unreal 3 enginu, který byl notně upraven pro potřeby MMO FPS. Není tedy divu, že hratelnost prý v beta fázi ze všeho nejvíc připomíná Unreal Tournament III, jehož online možnosti jsou ve srovnání s touto korejskou věcičkou přeci jen poměrně mizerné. Příští rok se o tom budete moci přesvědčit na vlastní kůži a to jak na PC, tak na X360. Více v 8-minutové stopáži ze hry.
zdroj: Gamesradar

je

Nejnovější články