V poslední době se prý vývojáři soustředili na ty kapitoly hry, které potřebovaly nejvíc práce a snažili se to všechno udělat tak, aby hra působila jako “kontinuální zážitek” - ne jako roztrhané a nekonzistentní cosi. Připomeňme že v Among the Sleep se ujmete role batolete, se kterým budete prozkoumávat tajemný dům. Hraní za batole nemá být navíc jen o změně úhlu pohledu, ale má se od toho odvíjet i celá hratelnost.
“Pro nás je teď nejdůležitější udělat tu hru tak dobrou, jak to jenom půjde. V následujících dnech a týdnech chceme hru osekat od zbytečných prvků, přidat detaily, implementovat dabing, lokalizace, dodělat optimalizaci pro Oculus Rift, vylepšit menu a vůbec celé uživatelské rozhraní, a pak to všechno pořádně otestovat a vychytat co nejvíc bugů. Navíc ještě musíme vymyslet, jak přesně budeme hru spouštět ve spolupráci se Steamem a GOGem,” napsali vývojáři v updatu, jak reportuje Polygon.
Pánové a dámy z nezávislého studia Krillbite tak před sebou mají ještě hromadu práce, alespoň si však můžeme být jistí, že hru už tak nějak mají víceméně hotovou a zbývá to jen všechno doladit, vyžehlit, poslepovat a otestovat. To by do jara mohli stihnout, pokud si nebudou dávat měsíc dlouhou pauzu na svátky.