Již příští týden se do amerických kin (v ČR 6.3.) dostane sci-fi dobrodružství s Haydenem Christensenem neboli Anakinem z Hvězdných válek v roli Davida Rice, který patří k výjimečnému druhu lidí schopných teleportovat se kamkoliv, kde už jednou byli nebo kam v danou chvíli dohlédnou. Davida i jeho učitele Griffina však pronásleduje organizace nepřátelských Paladinů, speciálně vycvičených na zabíjení hrdinných Jumperů. Podobná zápletka si přímo říkala o herní zpracování a proto se již brzy dočkáme adaptace s názvem Jumper: Griffin's Story od Brash Entertainment (autorů např. souběžně vznikajícího Saw).



Jumper: Griffin's Story bude na první pohled obyčejnou third-person bojovkou v různých arenách, přičemž na samotném začátku se podíváte na vysoko položené ruiny chrámu kdesi v Nepálu. Griffin zde bude muset přemoct několik Paladinů: klíčem ke každému souboji bude odhalit slabinu protivníka, kolem něhož se na zemi udělá čtyřdílný kruh: červeně vybarvené části budou ty, které by nepřítel blokoval, slabiny zeleně. Budete se tak muset pomocí čtyř tlačítek na ovladači teleportovat právě k té části, kterou si Paladin zrovna nehlídá, a rychle mu zasadit úder.
Jakmile bude mít nepřítel dost, dojde na tzv. Jump Finisher neboli finišující úder v podobě prerenderované scény. Tehdy Griffin popadne protivníka a teleportuje se s ním na nějaké nebezpečné místo ve světě, aby ho tam zanechal napospas vlastnímu osudu: do pouště těsně před zkouškou atomové bomby, na zadní sedadlo auta v lisu, na vrcholek ledových Himálají nebo do bazénku plného žraloků. Netřeba dodávat, že podobných animací je omezený počet a tak zřejmě rychle omrzí. Co se týče příběhu, ten se bude zčásti odehrávat ještě před dějem samotného filmu a vyprávěn bude formou animovaného komiksu.
Jumper: Griffin's Story vyjde příští týden pro X360, PS2 a Wii - více v předchozích článcích.