Vývoj tohoto projektu započal již v roce 2003 a podle všeho půjde o propracovanou third-person sekanou, která se inspirovala bojovým uměním s nějakou chladnou zbraní, jako tomu je např. ve snímcích "Tygr a Drak" či "Hrdina". A podobně co ve výše uvedených filmových hitech se hráči nadějí dynamického bojování mimo jiné proti velké přesile nepřátel, konečně ilustrační obrázky nebo video (thx MAR) leccos o záměrech tvůrců napovídají.



Prozatím nejsou známy bližší podrobnosti, snad jen takovou poznámku na závěr. Tameem Antoniades (spolu zakladatel společnosti) zmínil, že vývoj na nextgen hardware je mnohem větší skok, než-li tomu bylo při přechodu z 32 bitové PSX na současnou PS2. Zatímco u PSX byly postavy vymodelovány z nějakých 200 polygonů a na Xboxu prý až z 10.000 polygonů, na dalších formátech se operuje s číslem 5.000.000 možných polygonů. Můžeme jenom doufat, že při té grafické extázi nejenom tým Ninja Theory nezapomene na hratelnost!