
- Podle tvůrčího šéfa hry Marcuse Lehta bude příběh Reach připomínat zkázu Titaniku, protože je to temné vyprávění o sedmi set milionech lidí, kteří mají zahynout při zničení planety.
- Novinkou oproti původní trilogii bude, že na planetu Reach míří armády nejen Covenantů a UNSC, ale také lidské armády.
- Inovace herního enginu prý byla tak zásadní, že z toho původního "nezbylo vůbec nic".
- Lze očekávat trochu jiné zaměření hry než u první trilogie, protože Reach svým zpracováním prý "naštve všechny hardcore fanoušky Halo".
- Další nitky o příběhu lze nalézt v knize Halo: The Fall of Reach, protože navzdory dřívějším výrokům autoři při psaní scénáře vycházeli právě z ní (ač nekopírovali přesně každou scénu).
- Interface nově doplní trojrozměrný radar a HUD, který zvýrazní důležité části terénu a hned vám k nim dodá informace.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Smršť detailů z Halo Reach [25.1.2010 17:17 - levis]
Uniklé záběry z bety Halo Reach [20.1.2010 18:18 - levis]
Oficiální obrázky z Halo Reach [20.1.2010 14:14 - levis]
zdroj: EDGE & diskusní fóra