Základní forma konfrontace bude odvislá od vašich výpadů mečem, čemuž se má dít na základě specifických pohybů pomocí wiimote (konečně jsme se snad dočkali:), kde bude k vidění něco klasických šermířských šťouchů, počítaje v to také rychlé bodnutí, skrze identické zapíchnutí wiimote do imaginárního protivníka, jehož reálné kontury budete mít na obrazovce. S postupujícím časem se vaše dispozice mají dramaticky zlepšovat, díky vámi poraženým dračím strážcům. Takže výše avizované bodnutí mečem získá náhle signifikantní bonus v podobě fireballu. Nebo se meč může změnit na plamenný bičoidní nástroj, schopný rázem zcela unikátního útočného využití. Nabízí se tak, že možnosti provázání různých komb budou velice zajímavé a jistě si užijete ve zdejších 21 levelech, zasazených do šesti různých prostředí, určitě si užijete své!
Uvedené se týká i spektakulárních střetů s bossy, kde na vás mají čekat specifické sekvence, během kterých musíte provést několik unikátních pohybů ovladači pro žádaný úspěch v tomhle střetu. V němž, jak bylo předznamenáno, čekají olbřímí draci, draci různých tvarů a podob, počínaje ohnivým a konče trojhlavým. Akční rámec by mohl dále zpříjemnit příběh z pera Richarda Knaaka, který má mít na triku rozličné knihy z World of Warcraft, Dragonlance či Diablo II univerza, což mi připomíná, že tohle dobrodružství bude pouze a jen singleplayerové. Na blížící se E3 se o něm jistě dozvíme více…
zdroj: IGN