Hru přišel na pódium představit Dustin Browder. Ano, ten Dustin Browder, který šéfuje vývoji StarCraft II. Teď má tenhle sympatický plešoun s tendencí hrozně koulet očima (a jak od minulého BlizzConu zhubl!) na starosti i ambiciozní Heroes of the Storm. Není divu, na hře pracoval od jejího počátku, kdy to byla jen pouhá mapa do StarCraftu II. HoS tak začínal vlastně velmi podobně, jako “první” MOBA, DotA. Ta byla taky pouhou mapou do WarCraftu III.
Teď se můžeme s mapou rozloučit a přivítat plnohodnotnou velkou hru. Proto taky ten název. Blizzard na “Blizzard DotA” pracoval už od roku 2010. Pak hru přejmenoval na “Blizzard All-Stars”, protože se na základě feedbacku hráčů z předchozích BlizzConů dost podstatně změnila. Nedávno ji přejmenoval znova. Heroes of the Storm je finální název, hra je už v alfa verzi, vypadá skvěle, návštěvníci BlizzConu si ji můžou zahrát a my všichni se můžeme přihlásit do bety.
Co jsme věděli předtím, platí i teď. Sám Browder popsal Heroes of the Storm vtipně jako “Blizzard: The Game”. To proto, že se ve hře proti sobě postaví všichni ikoničtí hrdinové a záporáci z WarCraftu, StarCraftu a Diabla. A jak známe Blizzard, tak tam bude určitě i nějaký easter egg z The Lost Vikings. O dalších detailech kolem hry vás budeme samozřejmě informovat v následujících dnech, Blizzard svoje nové dítko na zahajovacím ceremoniálu jen tak naťukl - chystá se totiž panel, ve kterém budou tvůrci hru rozebírat do hloubky.
Co ale zaujalo už z těch pár minut na pódiu, byla snaha o inovaci v MOBA žánru. Ano, Heroes of the Storm by měla být v základu tradiční MOBA. Velkým tahákem budou už jen všichni ti hrdinové a záporáci, ale dalším velkým tahákem, který v jiných mobách moc nenajdete, jsou unikátní a měnící se bojiště s různými “úkoly”. Něco málo z toho můžete vidět na videu, o detailech si povíme za nedlouho, až proběhne panel. Mezitím si můžete pořád dokola pouštět ten render, který vážně nemá chybu.