Ale zpátky k tomu dolaru. Fristorm to zdůvodňuje tak, že se do hry zamiloval natolik, že ji udělá ať se děje, co se děje. Bez ohledu na to jestli by něco vybral nebo ne, hra by stejně vznikla. Jen by nebyla taková, jakou si ji vysnil.
“Musím podporovat rodinu a bylo by ode mě nezodpovědné, kdybych na té hře pracoval moc dlouho nebo bych na ni použil všechny naše úspory. Proto se snažím vybrat alespoň nějaké peníze. Zároveň tím zjistím, jaký zájem o hru ve skutečnosti je a kolik peněz na ni budu moct odpovědně utratit,” napsal na Kickstarteru.
O čem Energy Hook bude? Mnohé už napoví video nebo předchozí hry, na kterých se Fristorm podílel - Spider-Man 2 a Tony Hawk. Konkrétně ve Spider-Manovi 2 je prý odpovědný za to, že se pavučiny přichytávaly na budovy a ne jen tak do prázdného vzduchu, jak se to dělo u jiných her se Spider Manem a děje se to zase. V Energy Hook máte navíc ještě jetpack, takže pohyb po prostředí bude ještě flexibilnější než v případě Spider Man 2. Z Tony Hawka si zase bere příklad v systému hodnocení triků, návaznosti triků na sebe apod.
Ze stretch golas si ale můžete odvodit, kolik by Energy Hook mohl stát za normálních okolností. První stretch goal je na deseti tisíci dolarech a jsou to žebříčky, úprava vybavení a trofeje. Dvacet tisíc zajistí port na Linux a slaňování, třicet tisíc původní hudbu a audio od Briana Luzietti a tak to jde dál a dál až ke stotřiceti tisícům, kde slibuje kompletní předělání grafiky. Z toho si můžeme odvodit že by mohl Energy Hook stát třeba něco kolem padesáti tisíc dolarů a zbytek by byly stretch goals.
Energy Hook vyjde na PC a Mac, pokud se podaří stretch goal, tak i na Linux. Datum vydání se zatím neví - bude záležet na tom, kolik Fristrom vybere. Čím víc peněz získá, tím déle bude vývoj trvat. Za peníze totiž nefinancujete nějaké licence nebo podobné věci, ale převážně jen čas, který tomu bude moct Fristrom věnovat. Kickstarterovou kampaň spustil teprve teď, hra je už v pohodě hratelná a teď jde jen o to, kam až ji mohou hráči svými příspěvky dotáhnout.