Detaily o Kane and Lynch: Dead Men
zdroj: tisková zpráva

Detaily o Kane and Lynch: Dead Men

19. 8. 2006 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Konečně bližší info o kooperativní third-person akci od tvůrců Hitmana a Freedom Fighters.

Konečně se objevily bližší informace o kooperativní third-person akci Kane and Lynch: Dead Men, která staví na základu z Freedom Fighters. Hlavní postavou řízenou v singleplayeru se stane Kane, který žil vcelku normálním životem do doby, než jeho syn doma našel jeho zbraň a zastřelil se, kvůli čemuž ho opustila manželka. Lynch zase trpí silnou schizofrenií, ale jednoho dne si zapomněl vzít potřebné prášky a ráno po probuzení našel svou ženu mrtvou. Za to ho obvinila justice, ale ani sám díky ztrátě vědomí neví, zda je vrahem on nebo někdo jiný. Minulostí poznamenaná povaha každého z hrdinů, nyní již námezdních žoldáků, se výrazně projeví na jejich stylu boje a jednání při samotném hraní. Když se třeba budou dohadovat, jestli mají recepční radši zabít nebo unést, přičemž není nikde jasně dáno, co je vlastně dobro a co zlo (ala Splinter Cell Double Agent). Zapomenout máte na tradiční zadávání úkolů/brífinky, protože levely od sebe nebudou zřetelně odděleny, abyste nerozlišovali vlastní hraní a vyprávění příběhu, na nějž má být kladen důraz. Se čtvrtým Hitmanem bude mít hra podobný tzv. obraz-v-obraze (se záběrem na činnost kolegy) a novinové výstřižky. Když umřete, dozvíte se z filmečku, jak dopadl váš druh.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jiné vlastnosti demonstrovali tvůrci na misi s návštěvou diskotéky plné lidí, kterých bylo na obrazovce naráz ještě více než v Hitman: Blood Money (vylepšený crowd-systém) a chovali se jako skutečný dav, kterým není lehké se prodrat na druhou stranu parketu. Všichni tancovali do rytmu hudby a synchronizovaných světel až do doby, než to do nich začal Kane kropit z kulometu, což přivolalo ochranku a zaměstnance klubu, kteří se schovávali v panikařícím davu, což budete moci dělat i vy, po vzoru Assassins Creed. Ovládání přitom zůstane jednoduché, aby člověk mohl přijít ke hře a začít hrát bez složitého školení. Pro přikázání parťákovi, kam se má přesunout, stačí umístit na cíl kurzor a jednou kliknout; oproti tomu pro pohyb celého týmu do vybrané destinace je nutné tlačítko chvilku přidržet.

Prostředí by podle IO Interactive mělo být zničitelné (např. kulky poškodí zdi/sloupy jako v pamětihodné scéně z Matrixu), ale třeba auta neexplodují ihned po první inkasované střele a nejprve jejich otevřené dveře na pár desítek vteřin poslouží jako šikovný kryt. Zvláštní je, že ve hře vůbec nebude žádný HUD ani ukazatel zdraví, takže smrt na dosah (resp. po 3-4 obdržených zásazích) zjistíte jen z dočervena se zabarvujícího monitoru, ale postačí se na chvilku někde schovat pro obnovení života. S Kane & Lynch se na PC/X360 setkáme někdy příští rok, resp. s GC trailerem už příští týden.
zdroj: IGN

jd

Nejnovější články