zdroj:
tisková zpráva
EA vkládají do hry Dante's Inferno velké naděje. Půjde o novou značku a tvůrci doufají ve větší komerční úspěch než u minulých podobných pokusů vloni, čímž se samozřejmě myslí Dead Space a Mirror’s Edge. Zatím ale o Dante's Inferno nebylo mnoho informací. Pouze nic neříkající teaser video s pár větami, že půjde o akční adventuru od tvůrců Dead Space, a že se bude hrát v third-person kameře. Teď už máme díky časopisu PSM3 a jejich sedmistránkovému preview k dispozici více konkrétních detailů o samotné hratelnosti:
- Celkovým stylem má jít o mix Dead Space a série God of War.
- Odvypráví příběh Danteho a jeho cesty devíti kruhy pekla, aby zachránil svou milovanou Beatrice.
- Velmi podobné ovládání jako God of War, včetně stejných tlačítek pro obyčejný a těžký útok (čtvereček, resp. trojúhelník – na Playstation ovladači) stejně tak na Playstation ovladači při držení tlačítka R1 a stisknutí čtvercového tlačítka pošlete nepřátele do vzduchu, což je zase vypůjčeno z Devil May Cry.
- Komba budete moci snadno realizovat z různých kombinací těžkých a běžných útočných tlačítek.
- Když zabijete nepřítele, zůstane po něm část zdraví a magie, které půjde sbírat; zdraví a magie se bude válet také v truhlách.
- Hra bude využívat také QTE sekvence, tedy animované pasáže, při kterých musí hráč mačkat v určitém pořadí určitá tlačítka – například když Dante poleze na monstrum vysoké dvacet stop, aby sundal nepřátelského jezdce a sám si monstrum osedlal.
- Oproti God of War se (aspoň dle autora článku v PSM3) Dante's Inferno liší zejména prostředím, ve kterém se odehrává – Danteho cesta peklem je totiž údajně velmi nepříjemná, plná bizarních nepřátelských kreatur.