Nutno podotknout, že šéf zmiňovaného vývojářského studia - Yoshiki Okamoto, dříve pracoval v Capcomu a má bohaté zkušenosti se sérií Onimusha. Tudíž nikoho moc nepřekvapí její nepřehlédnutelná podobnost právě s chystaným Genji.
Se dvěma samuraji v hlavní roli vás čeká procházka vpravdě spektakulárními lokacemi, které bude často skrápět červená barva - krev vašich oponentů. Jména hlavních hrdinů nejsou až tak důležitá jako fakt, že jeden bude mít k dispozici dva meče (katany) a druhý něco jako masivní sloup (o němž jdou reference jako o holi). První protagonista má být velice agilní, druhý sice pomalejší, ale o to více destruktivní, v jeho soubojích pak nechybí rozpůlená těla nepřátel a podobné "lahůdky". S destrukcí přímo souvisí info o interaktivním prostředí, takže to nebudou jenom vaši nepřátelé, co zde mají pozbývat své polygonové struktury.



V častých střetech má být pamatováno na několik prvků zpříjemňujících hraní, mezi nimiž je na prvním místě zpomalení běhu času při vyvolání příslušného komba. Což se bude nezřídka dost hodit, protože souboje budou koncipovány tak, že máte pravidelně stát proti velké přesile. Ve výčtu nepříjemností nemají pochopitelně chybět ani velcí bossové, rekrutující se z řad mytologických kreatur.
Nicméně navzdory všemu bude Genji další lineární partie v řadě. Přes zajímavou možnost upgradů spojenou s aktivováním speciálních dovedností (s jejich volbou dle momentální situace při zapauzovaném dění) to zkrátka bude další hack’n’slash záležitost nijak významně nepřekračující rámec svého žánru. Mnohoslibně se však jeví audiovizuální zpracování a atmosféra.