Další střípky o LA Noire od Rockstaru
zdroj: tisková zpráva

Další střípky o LA Noire od Rockstaru

8. 10. 2007 21:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Podrobnosti o přesném dobovém zasazení detektivky od Rockstaru i cílových platformách.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Zhruba před rokem představil Rockstar interaktivní detektivku L.A. Noire, odehrávající se v Los Angeles koncem 2. poloviny čtyřicátých let v době alkoholu, jazzu, drog a korupce. Domněnky o tom, že půjde o černobílou hru, vyvrátil dvě a půl minuty dlouhý trailer, v němž hl. hrdina pronásledoval prchajícího zločince až na střechu a snad po vzoru Nedotknutelných ho z ní na závěr svrhnul.

Na neznámém internetovém blogu Surfer Girl Reviews Star Wars se objevilo několik dalších střípků ke hře:

  • Otevřený herní svět s přesnou historickou rekonstrukcí Los Angeles roku 1947.
  • Móda a oblečení dle tehdejších trendů, pro jejichž nastudování autoři najali zvláštního designéra kostýmů.
  • Vedlejší mise založené na skutečných případech z novinových článků r. 1947.
  • Příslušník námořní pěchoty hrající podstatnou roli v příběhu.
Poslední bod se váže k platformám: projekt od počátku financuje Sony a možná proto byl hlášen exkluzivně pro PS3, byť během tohoto roku se několikrát objevily další spekulace o jeho případném vydání na Xbox360 (nezávisle na sobě je přinesly IGN a GamesIndustry). Surfer Girl ale píše, že zatímco L.A. Noire "nebude zcela exkluzivním titulem", na X360 rozhodně nevyjde kvůli nadměrné velikosti hry.

Na závěr připomenu, že za vývojem hry stojí studio Team Bondi (založené Brendanem McNamarou z londýnského studia Sony, autorů The Getaway) a že poslední oficiální zmínka z Take 2 byla odložení L.A. Noire na fiskální rok 2009. Vedle informací z našeho článku se dále ví jen to, že hra bude používat Euphoria engine a že v červnu si pro ni autoři licencovali nasvicovací technologii Lightsprint, kterou používají mj. Illusion Softworks.
zdroj: SGRSW, Kotaku, IGN, GamesIndustry, fansite a další

levis

Nejnovější články