zdroj:
tisková zpráva
Zhruba před rokem představil Rockstar interaktivní detektivku L.A. Noire, odehrávající se v Los Angeles koncem 2. poloviny čtyřicátých let v době alkoholu, jazzu, drog a korupce. Domněnky o tom, že půjde o černobílou hru, vyvrátil dvě a půl minuty dlouhý trailer, v němž hl. hrdina pronásledoval prchajícího zločince až na střechu a snad po vzoru Nedotknutelných ho z ní na závěr svrhnul.
Na neznámém internetovém blogu Surfer Girl Reviews Star Wars se objevilo několik dalších střípků ke hře:
- Otevřený herní svět s přesnou historickou rekonstrukcí Los Angeles roku 1947.
- Móda a oblečení dle tehdejších trendů, pro jejichž nastudování autoři najali zvláštního designéra kostýmů.
- Vedlejší mise založené na skutečných případech z novinových článků r. 1947.
- Příslušník námořní pěchoty hrající podstatnou roli v příběhu.
Na závěr připomenu, že za vývojem hry stojí studio Team Bondi (založené Brendanem McNamarou z londýnského studia Sony, autorů The Getaway) a že poslední oficiální zmínka z Take 2 byla odložení L.A. Noire na fiskální rok 2009. Vedle informací z našeho článku se dále ví jen to, že hra bude používat Euphoria engine a že v červnu si pro ni autoři licencovali nasvicovací technologii Lightsprint, kterou používají mj. Illusion Softworks.