zdroj:
tisková zpráva
Je to Heroes of Might & Magic V vývojářského studia Nival Interactive. Můžete se to dočíst v deníčku vývojářů na oficiálních stránkách hry, tentokrát pojednávajícím o jejich ambicích. Podle toho, co se tam píše, by měla HoMM5 působit mnohem dospěleji, nabízet více strategických i taktických možností. Měla by být temná a výpravná. Temná právě ve smyslu oné vyzrálosti, s mnohem složitějšími vztahy mezi dobrem a zlem. Nová 3D grafika má tomu pomoci - posunout hru od toho původního kartoonovského naivního stylu blíž skutečnému, mnohem komplikovanějšímu světu, což vlastně souvisí i s tou výpravností, protože další snahou tvůrců je rozmanitost, větší hloubka a rámcovost jejich díla. Příběh HoMM5 má být epičtější a vážnější.
zdroj:
tisková zpráva
Pokud jde o obyvatele herního světa, Nival by vám rád představil množství nových potvůrek. Prý kvůli tomu designéři pečlivě studovali diskusní fóra, aby zjistili, co je hráčům nejbližší. Některá z původních stvoření se ve hře vyskytnou také, ovšem jinak zařazená (v jiných frakcích). Všechna jsou pochopitelně vytvořena úplně znovu (určitá podobnost by však měla zůstat zachovaná), stejně jako k nim byly přiřazeny nové animace, zvuky a efekty. Mnohá z nich navíc budou disponovat novými schopnostmi. Co se týče AI vycházeli prý vývojáři především ze třetího a čtvrtého dílu série, vzali z obou to nejlepší a podrobili to pečlivé analýze, aby vše přizpůsobili svým potřebám a představám. Zejména jde o mutliplayer, který chtějí udělat v rámci struktury tahové strategie dynamičtější a jaksi uhlazenější.
6. 7. 2005 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Jestli nevíte, která hra si dělá zálusk na titul "Nejlepší hra roku", anebo při nejmenším alespoň "Nejlepší strategie roku", tak já vám to povím.
zdroj: homepage