Další detaily o Tomb Raider Underworld
zdroj: tisková zpráva

Další detaily o Tomb Raider Underworld

29. 12. 2007 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Postávání v dešti vyčistí ušpiněné kalhoty a poprvé v historii her bude napršená voda odtékat ze svahu do děr v zemi.

Francouzská verze Oficiálního PlayStation 3 Magazínu přišla s dalšími podrobnostmi o osmém dílu Tomb Raidera, navazujíce tak na naše odhalení Underworld z poloviny prosince. Co jsme se tam dozvěděli nového?

  • Lara celkově působí rozumějším a poklidnějším dojmem. Její drsná tvář vypadá starší, skoro jako třicátnice.
  • V boji umí zamířit na více nepřátel zároveň a použít různé předměty, jež se povalují v prostředí, jako svou zbraň nebo je po někom hodit (ala barel z Crysis). Stejně tak můžete sebrat třeba staré kopí, zapíchnout ho někam a získat tak tyč pro malé cvičení - podobným způsobem budou řešeny mnohé logické hádanky.
  • Postávání v dešti vyčistí hrdince ušpiněné kalhoty a poprvé v historii videoher bude napršená voda odtékat ze svahu podél zdí do děr v zemi (kde se např. po zvednutí kamene mohou nalézat tajné prostory). Pršet jinak bude s různou intenzitou.
  • Všechny lokality si ve hře odbudou premiéru, čili nevrátíte se do těch z předešlých dílů. Příběh se odehrává v současnosti a pošle vás do Austrálie, na Velikonoční ostrovy, do Říma, Vatikánu, Mezopotámie a do hor s názvem Golden Triangle, které se rozprostírají v jižní Asii mezi Barmou, Srí Lankou, Vietnamem a Thajskem. Minimálně jeden level také bude pod vodou.
  • Panství Lary (The Manor) bude kompletně předělané, ale opět poslouží jako místo pro trénink, výměnu šatníku, zbraní či vozidel (zatím zazněla motorka).
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
  • Pomocí vystřelovacího háku půjde zachytit se kusu kamene na protější stěně a po chvilkovém usilovném tahání následně shodit celou skálu (i s kořeny stromů a hlínou) pro otevření si cesty dál nebo zpřístupnění si jinak zapovězené části levelu.
  • Potvrzeny nové (údajně velmi realisticky animované přes motion-capture) gymnastické pohyby - jako je stoupnutí si na vrchol sloupu či šplhání na něj obkročmo. Můžete se uchytit kteréhokoli výčnělku na skále a během lezení se dokonce přestat držet a střílet okolo (i oběma rukama) - viz půltucet čerstvých obrázků.
  • Vedle standardní chůze či hopsání přes plošinky si také zasprintujete, čímž dosáhnete vyšších a delších skoků. Dovednosti se však nebudou postupem času zlepšovat, všechny budou k dispozici hned od začátku hry.
  • Z nepřátel spatřili redaktoři OPS3 zatím jen pantery a tupé nabíhající chlapíky, ale dostalo se jim ujištění, že narazí i na mnohem chytřejší stvoření. Mytologický aspekt zde má hrát velmi důležitou roli - potkáte jednak impresivní monstra jak z God of War, tak i sci-fi potvory.
  • Hra je teprve v rané fázi vývoje a nevyjde dříve než na Vánoce 2008. Zatímco souboje jsou ještě poněkud slabší, prozkoumávání prostředí a jeho využívání ve svůj prospěch je prý již nyní názornou ukázkou vysněného level designu.
Více o Tomb Raider Underworld pro PC/PS3/X360 v našem předešlém zpravodajství.
zdroj: PSM3

jd

Nejnovější články