Colin McRae: DIRT jede na Neon enginu
zdroj: tisková zpráva

Colin McRae: DIRT jede na Neon enginu

17. 11. 2006 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Fyzika počítaná v reálném čase k modelování pohybů vzduchu, který ovlivní kouř od výfuku, stromy, listí, značky podél tratí, ale i déšť.

Příští rok vzejde z dílen vývojářského studia společnosti Codemasters nová hra série Colin McRae - DIRT. Jak jsme se dozvěděli z tiskové zprávy, jež zároveň zajistila přísun nových ukázek do naší galerie, tento titul bude vůbec první hrou postavenou na Neon enginu, technologii patentované týmem z Codemasters Studios. Neon engine byl vyvinut, a vlastně je více než 30 experty stále vyvíjen, exklusivně kvůli formátům nové generace (X360/PS3/PC), na něž Colin McRae: DIRT míří. Slibuje maximální realismus - bezvadné ovládání vozů, neuvěřitelně detailní modely aut a fantastické živoucí prostředí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Využívá real-time fyziku k modelování pohybů vzduchu, tudíž vše bude ovlivňováno větrem - kouř od výfuku, stromy, listí, značky podél tratí, ale i déšť a v neposlední řadě samozřejmě také samotné vozy. V této souvislosti je třeba podotknout, že licencovaných aut v Colin McRae: DIRT uvidíte více než 40 typů ve 12 kategoriích. Jinak značně realistický má být rovněž model poškození. Rozbitá okna, pomačkané plechy budou na denním pořádku. Vše, s čím se střetnete, utrpí velmi věrohodné šrámy.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články