Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
zdroj: tisková zpráva

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth

14. 12. 2003 21:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

O hře Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth jsme na našich stránkách nepsali už pěkných pár měsíců.

Tak abyste věděli, že je tento hororový akční titul inspirovaný knihami známého spisovatele Lovercrafta, stále ještě ve vývoji, přinášíme vám pár nových ukázek a zároveň i informací vyplynulých z rozhovoru na GameSpy.

Především, většina příběhu Call of Cthulhu je vlastním dílem Headfirst Production, nicméně podstatná část hry se odehrává v přístavní části Innsmouthu, místa z nejslavnějšího Lovecraftova románu "The Shadow over Innsmouth". Ve hře se pak objevují i další prvky z jiných Lovecraftových příběhů, konkrétně z "The Shadow out of Time". Ocitnete se v roli Jacka Walterse, přičemž první scéna vás s ním seznámí coby s obyvatelem ústavu pro chorobomyslné. Později se přenesete o šest let zpět, kdy Jack pracoval na vyšetřování nějakých nepřístojností v jednom domě v Bostonu. Jak se ukáže, jde o neobvyklý kult. Ve sklepě domu Jack objeví něco, co není z "našeho světa" a co ho postaví za hranice jeho chápání a mentální rovnováhy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Píše se únor 1922. U Jacka byla diagnostikována vážná amnézie a psychóza. Nepamatuje si nic poté, co vstoupil do sklepa onoho domu, ale je sužován záblesky vzpomínek, sny z jiného světa, a silnými vizemi. Už nepracuje u policie, ale jako soukromý detektiv. Jednoho dne ho jeho nový klient pozve do přístavu Innsmouth, kde se dějí moc podivné věci. Šíří se zde zvěsti o příšerných kreaturách, bezbožných rituálech a ztrácejí se lidé. Jack má za úkol najít místního kupce Briana Burnhama a přitom odhaluje tajemnou historii města a zároveň svou vlastní hororovou minulost.

Ve hře vás čeká setkání většinou se zrůdnými a nepřátelskými obyvateli Innsmouthu (jen pár místních je přátelských), ale zvláště pak s různými příšerami jako jsou Deep Ones, Shoggoth, Father Dagon, Mother Hydra, Flying Polyps, a další. Pokud znáte původní příběhy, víte, že některá monstra jsou odolná střelám a některým stačí pouhý pohled a jste ztraceni. Ve jménu hratelnosti však tvůrci vybrali jen taková stvoření, která máte alespoň nějakou šanci zvládnout, anebo před nimi utéct. Pokud vás začne vás stíhat úpadek mentálního zdraví, a to se vám během hry stávat rozhodně bude, buďte si jisti, že to poznáte - třes, rozmazané vidění, halucinace, závratě a panika.

S projevy těchto stavů si tvůrci poradili pohráním s grafikou, zvuky, citlivostí na ovládací prvky, atd. Případné léčení zranění nebude tak jednoduché jako v jiných hrách. Žádné sbírání lékárniček. Rány si budete muset zašít, zavázat, podepřít dlahou a občas bude nutné si píchnout i morfium. Neošetřená zranění znamenají ztrátu síly zdraví, které mimochodem bude navíc ještě slábnout, pokud ho necháte např. při soubojích příliš klesnout.
zdroj: GameSpy

korgull

Nejnovější články