Jak jsme psali dříve, hráč bude moci přepínat mezi třemi postavami: odstřelovačem, komandem a špiónem. Až na pár výjimek nicméně úrovně půjde dokončit i bez využití schopností ostatních postav. V praxi tedy bude většinou na vás, zdali např. po dosažení pevnosti na kopci polezete se sniperem na střechu, ukryjete se do stínů se špiónem anebo se pustíte do akce coby komando. Jak postup takovým levelem třemi různými způsoby bude vypadat, ukazuje video na IGN.



Autoři sice pročítali odborné knihy, rozhovory s veterány a historické dokumenty, přesto netají, že se kolikrát spíš než minulostí inspirovali Indiana Jonesem nebo filmem Kam orli nelétají. Ve hře se dokonce objeví slavná lanovková pasáž z téhož snímku, včetně následující zteče nepřátelského hradu (ve filmu jím byl Hohenwerfen). Jindy půjde do tuhého, třeba když bude úkolem zneškodnit tajnou nacistickou továrnu na jaderné zbraně v Bavorských Alpách. Těšit se můžete také na africké mise, v nichž budete v tancích doslova kosit desítky Rommelových Afrika Korps. Škoda, že prostředí nebude plně zničitelné a že tankové projektily tedy nanejvýš zapálí protivníkem osazené baráky.
Narozdíl do Call of Duty, ke kterému bývá Hour of Victory přirovnávána, nebude nic ve hře naskriptované. Nacisté se budou schovávat v terénu, dle situace uvážlivě házet granáty a jistě potěší i následný fyzikální ragdoll efekt. Nemají chybět různé vychytávky - pokud např. nacistické četě zastřelíte velitele, nepřátelé okamžitě propadnou panice. Autoři jinak počítají s multiplayerem: kromě Capture the Flag a Team Deathmatch hra nabídne ještě jeden zatím blíže nepopsaný mód Devastation. V tuto chvíli zbývá mj. přidat pár animací, aby odstřelení nepřátelé nepadali na zem stejně, jako když je zasáhne granát, a Hour of Victory bude moci v klidu vyjít již v červnu tohoto roku. Do té doby vám víc prozradí další tři screenshoty anebo nedávný trailer 2.