Nový LEVEL 265 se loučí s Geraltem a ohlíží se za E3 2016
zdroj: Archiv
Komerční sdělení / PR

Nový LEVEL 265 se loučí s Geraltem a ohlíží se za E3 2016

2. 7. 2016 16:00 | autor: Inzerce |

Ještě než vyrazíte k vodě a začnete si plnými doušky užívat léto, nezapomeňte skočit do obchodu, trafiky nebo poboček JRC/Brloh, kde najdete zbrusu nové číslo herního magazínu LEVEL. Na obálce 265. čísla sedí spokojený Geralt z Rivie, který už si své v herním světě odpracoval, a datadiskem O víně a krvi pro třetího Zaklínače se s ním definitivně loučí. LEVEL 265 se ale nevěnuje jen nejslavnějšímu zaklínači...

E3 v kuse

Výstavy jako E3 je dobré hodnotit s odstupem - až vyprchá nadšení z krásně vypadajících barevných filmečků a spektakulární show, a kdy si můžeme vše pěkně srovnat v hlavách a střízlivě pohlédnout do očí novým trendům. V Levelu 265 se „étrojce” věnujeme v rubrice Radar, ve které vás seznámíme s našimi dojmy z největších hitů výstavy, a také ve dvou tematických článcích.

02 zdroj: Archiv

V prvním Honza Olejník shrnuje všechny dosavadní informace o nových konzolích Sony a Microsoftu, které patřily mezi hlavní témata letošní E3. Snažíme se i odpovědět na otázku, kam by se herní scéna mohla po tomto nečekaném zlomu uprostřed tradičního konzolového cyklu pohnout. Druhé téma jsme věnovali tématu multiplayeru mezi platformami, o který se herní firmy pokoušejí už několik let, a nová iniciativa Microsoftu, oznámená právě na E3, toto téma opět otevřela.

03 zdroj: Archiv

Legenda Cecil

Hravé. Jinak se nedá povídání s autorem Broken Sword Charlesem Cecilem popsat. V rozhovoru s Pavlem Dobrovským se Cecil ponořil do vzpomínek na své úplné začátky a plynule od nich přecházel k prvním výhrám, ale i prohrám až do současnosti. Dekády strávené na poli videoherního vývoje popisuje Cecil s jemným britským humorem i odstupem, a pokud si myslíte, že jste o tomto legendárním vývojáři už slyšeli a četli všechno, rozhovor v aktuálním Levelu vás vyvede z omylu. 

01 zdroj: Archiv

Falešní proroci

„Počítače by v budoucnu mohly vážit i méně než 1,5 tuny,” pravila slavná, v zásadě správná předpověď v magazínu Popular Mechanics v roce 1949. Bujaré predikce budoucnosti jsou staré jako moderní pojetí novinařiny – a ve hrách tomu není jinak. Vzhledem k tomu, že predikce má (stejně jako názory nebo zadek) snad každý člověk, je těch komicky nepřesných daleko více, popřípadě jsou mnohem známější. Do jaké míry se však novináři, analytici či vývojáři herního byznysu skutečně mýlí? Tomu se věnuje ve svém článku Láďa Loukota.

05 zdroj: Archiv

Falešným prorokům a nepřesným předpovědím nahrává vedle lidské hlouposti a namyšlenosti i marketing a hype obecně. Obětí hypu ale nemusejí být jen hráči, analytici a samozvaní věštci z křišťálových koulí, ale i samotní herní vývojáři. O tom, jak jejich práci ovlivňují očekávání fanoušků a reklamní kampaň vydavatelů, píše ve svém článku Honza Horčík. 

07 zdroj: Archiv

Frustrace pro všechny

Vydání Demon’s Souls v roce 2009 odhalilo segment hráčů, které baví poměřovat se s náročnými herními mechanikami a nelítostnými překážkami. Dlouho na sebe nedaly čekat další těžké hry jako Super Meat Boy, které se vrhly na nově objevené (nebo znovu nalezené?) herní publikum. Ultranáročné obtížnosti už ale nejsou pouze výsadou specializovaných herních titulů, snaží se je nabízet i mainstreamové hity. Vývojáři tak často musejí připravit obě extrémní polohy, aby neodradili sváteční hráče, ale zároveň nalákali i zkušené matadory. O jejich často marné snaze píše Honza Švelch.

14 zdroj: Archiv

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

LEVEL je vedle papírové podoby k dispozici i v elektronické verzi za 79 korun - je tedy o dvacku levnější než na stáncích. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Prostřednictvím aplikací Alza Media a Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Podrobný obsah Levelu 265 si prostudujte na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Nejnovější články