Nové workshopy povedou např. SEO guru a nehasnoucí hvězda Filip Podstavec, právnička Petra Dolejšová, zkušení PPC specialisté Martin Zítek a Ondřej Bartas nebo matador české digitální scény Jiří Vítek. Jejich společným cílem je přiblížit složitá marketingová témata zástupcům agentur, klientům, majitelům a manažerům firem i jednotlivcům (freelance konzultantům) a především ukázat nové cesty ke zvýšení efektivity marketingových a technologických investic v e-commerce, které společně řešili v rámci své mnohaleté praxe.
Kromě odbornou veřejností kladně hodnoceného workshopu Data Driven Atribučního modelování v marketingu přibyly do nabídky workshopy jako Svět velkého brandingu a TV reklamy zaměřený na propojení TV a digitálního světa Jiřího Vítka nebo Právo v online marketingu Petry Dolejšové.
V rámci vybraných workshopů navíc účastníci získávají na rok zdarma přístup do BETA verzí analytických aplikací, které Milan s Markem společně vytvářejí (např. již zmíněný Marketing Attribution Tool), případně zdokumentované a automatizované frameworky pro datové integrace a řízení i plánování marketingových investic připravené v rámci Google Cloud Platform.
„Generálním partnerem je česká internetová jednička Seznam.cz. S jejími konzultanty spolupracujeme na experimentech v oblasti Data Driven Atribučním modelováním. S její pomocí také hledáme další možnosti, jak o tomto typu vyhodnocování kampaní zvýšit povědomí na českém i zahraničním trhu.“