Armikrog bude ctít všechny kvality, pro které většina herní populace miluje The Neverhood do dnešních dnů. Humor, ujeté puzzly, neopakovatelnou plastelínovou stylizaci a stop-motion animaci. Místo Klaymena budete ale ovládat vesmírného pionýra Tommynauta, který vás bude bavit dialogy se slepým emzáckým psem jménem Beak-Beak. Ti dva havarují na neznámé a dosti divné planetě, budou uvězněni v tajemné pevnosti zvané Armikrog a dál …dál už to bude na vás.
V rámci studia Pencil Test se zakladatelům Mike Dietzovi a Edu Schofieldovi podařilo shromáždit celou řadu lidí, kteří dříve makali na The Neverhood. Kontinuita je tedy, doufejme, zajištěna, stejně jako šarm, který můžete otestovat na Kickstarter videu, jenž se povaluje někde okolo. Jestli vás i ta kratičká ukázka z animace nechytí za srdce, tak jsme chladní a nemáte rádi lidi. A plastelínu. A Douga TenNapela. A Terry Scotta Taylora, autora hudby z The Neverhood, který složít soundtrack i pro Armikrog.
Jaké lepší zprávy byste vlastně ještě chtěli? Snad jedinou, aby tvůrci měli na kontě těch žádaných 900 tisíc babek teď hned. Na jejich vysbírání však mají skoro celý měsíc, přičemž za jediný den už získali od hráčů skoro 150 tisíc. To se zaplatí, věřím tomu.
Vývoj The Neverhood prý trval 12 měsíců a stál rozhodně více než nyní žádaných 900 tisíc dolarů. Na konto moderních nástrojů prý vývoj Armikrog nebude trvat tak dlouho a hlavně, je možné hru udělat levněji než The Neverhood. Tvůrci se tím snaží naznačit, že nedojdou do situace, kdy by jim těch hypoteticky vybraných 900 tisíc dolarů nestačilo. A zároveň říkají, že když se hra zaplatí, tak bychom na ni nemuseli čekat dalších několik let. Držme si pěsti.