Můžeme se jen dohadovat, jak by hře (ne)prospěla změna žánru a zda by po ní alespoň divoký pes štěkl, je však dle mne nad slunce jasné, že nápad vypustit Geralta by byl nebetyčnou hloupostí. Sám si ještě pamatuji na diskuze, které se před více jak deseti lety rozohnily nad ideou vypuštění Geralta coby hratelné postavy. K tomu naštěstí nedošlo a následující ukázka tak prezentuje pouze do finále nedotaženou ideu s "anonymním" a plně přizpůsobitelným charakterem.
Video uvádí jeden z bývalých vývojářů, Ryszard Chojnowski. Ten také upozorňuje na to, že Zaklínač měl původně být ryze akční rubanicí ve stylu oblíbených diablovek. V tomto případě se dokonce jednalo o titul vystavěný na enginu budgetové a rovněž polské akce Mortyr. Ve videu viděná podoba hry zanikla v roce 2003. Za pozornost rovněž stojí rozhádanost celého týmu – ten chtěl to a ten zase tohle, a zatímco programátoři chtěli kratší akční titul, tak například scénáristé si žádali plnohodnotného a rozsáhlého RPG titulu hodného své předlohy.
Mrkněte na anglicky komentované a podělte se s námi o váš názor. Zaklínač to dnes již bez debat dotáhl daleko a je zajímavé sledovat, jak dospěl do své současné podoby. Autor videa navíc slibuje další a další návštěvy do historie této dnes již slavné videoherní RPG série.