Wildman je kombinace akčního RPG s realtime strategií, která se natřásá v dnes tolik populárním MOBA stylu a Chris Taylor na její vysoustružení žádá od fanoušků a hráčů milion a sto tisíc dolarů k tomu. Zatím se nezdá, že by hra bez těchto peněz nevznikla, ale minimálně nebude tak rozsáhlá a bohatá na obsah a herní prvky, jak by mohla, pokud se prašule vyberou.
Základním prvkem Wildman (či Wildwoman, jak se hra přejmenuje, když si zvolíte ženskou postavu) je váš hrdina či hrdinka, kterého povedete do boje proti jiným hrdinům a budete jej vylepšovat v rámci klasických RPG kolejí o nové dovednosti či schopnosti. S jejich pomocí budete nejenom zvyšovat bojovou potenci postavičky, ale i její schopnosti pokud jde o budování a vedení vlastní armády, potažmo schopnosti stavební. Nezapomínejte, že je tu ona RTS část.
Na Kickstarter stránce projektu je ostatně vše jasně popsáno. Budete prozkoumávat svět, budovat svou armádu, dobývat cizí území, získávat nové technologie pro svou armádu, obsazovat pevnosti a budovat v pevnostech struktury (ale jen naklikáváním možností, ne přímo stavěním a umisťováním budov), abyste se ubránili soupeřům. Jednotky vaší armády nebudete komandovat přímo klikáním, kam mají jít a dělat tam. Vytáhnete se svou postavou sami do boje a chování vašich lidiček už ovlivní naučené skilly, ať už jde o způsob respawnu jednotek nebo to, jak vás budou následovat do boje.
zdroj: Archiv
Když zrovna nebudete bojovat s někým jiným o obsazení válečné zóny či území, tak můžete v klasickém aRPG stylu vyrazit na průzkum krajiny a dungeonů, abyste tam nacházeli poklady, získávali nové zbraně, brnění a jiné vybavení – aRPG klasika. Jediné, co mi zatím není jasné, je multiplayer, který ve hře samozřejmě bude, ale příliš detailně se tvůrci o jeho podobě nezmiňují. Snad to ještě napraví.
V závislosti na tom, kolik peněz se v rámci Kickstarterové kampaně vybere, a jestli se podaří dosáhnout cíle, jsou prý tvůrci schopni rozšířit obsah i záběr hry, připravit editor pro tvorbu modů nebo navýšit nabídku lokalizovaných verzí. Více se o tom dočtete na stránce projektu, kde se krom jiného dozvíte, že hudbu do hry složí dosti známý Jeremy Soule, nebo že spousta herních prvků není od tvůrců přesně definována, protože to chtějí nechat na komunitě hráčů – investorů. Jde třeba o konkrétní zpracování možnosti změny tvaru a schopností (shapeshifting).
Pokud vás tento mišmaš akčního RPG, RTS a MOBA hry zaujala, své oči zaměřte tímto směrem.