Budete k tomu potřebovat tři věci: odvahu, čest a především obrovskou podzemní základnu, kde vybudujete nezničitelnou armádu tanků, mechů, dělostřelectva a kdo ví, čeho ještě dalšího. Potom své jednotky posunete po docela hezky vypadající planetární mapě na místo střetnutí, a v tu chvíli se spustí klasická tahová přestřelka.
Boj je zcela závislý na jediné klíčové surovině – systému akčních bodů. Ty jsou produkovány v základnách, které můžete okupovat a navýšit tak svůj příjem. Za body si následně nakupujete… vlastně úplně všechno. Jednotky je potřebují k boji i k pohybu, ale zároveň si za ně můžete najmout úplně nové vojáky. Vyčkávat a posilovat armádu? Vyrazit na bleskový blitzkrieg s tím, co máte? Tenhle přístup každopádně nabízí velmi zajímavá taktická dilemata, zvlášť když k tomu připočtete možnost své válečníky upravovat a vylepšovat.
Codex of Victory na první pohled budí dojem celkem standardní tahově strategické záležitosti. Uvidíme, jestli se ruské studio Ino-Co Plus, které má na triku třeba tituly ze série Warlock, vytasí s nějakým zajímavým trumfem v rukávu. Vydání plné verze je plánováno přibližně za tři až čtyři měsíce.
zdroj: Archiv