Pán prstenů se vrací do her s akční adventurou Middle-earth: Shadow of Mordor
zdroj: tisková zpráva

Pán prstenů se vrací do her s akční adventurou Middle-earth: Shadow of Mordor

12. 11. 2013 20:42 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Po čase se nám vrací Pán prstenů ve hrách. Tentokrát ale celý projekt zní velmi zajímavě a nadějně. Půjde o akční adventuru z pohledu třetí osoby, která se bude jmenovat Middle-earth: Shadow of Mordor. Dějově se odehrává mezi událostmi Hobita a Společenstva prstenu. Informoval o tom Game Informer.

Příběh nezní vůbec špatně a hodně evokuje Silmarillion. Hlavním hrdinou bude hraničář Talion. Doposud to vypadá jako generická hra ze Středozemě, že? Jenže Talion má tu smůlu, že Sauronova armáda, která táhne do Mordoru, tak nějak zmasakruje jeho rodinu. Čekali byste, že se teď Talion vydá na cestu pomsty.

Jenže Taliona skřeti a ostatní havěť zabije také. Pomstu mu umožní až duch pomsty, který jej ani ne tak vzkřísí, jako oživí, protože Talion bude mít schopnosti přízraku. Možná i vzezření, to není jasné. Pokud přemýšlíte, co to ten přízrak (wraith) může být, připomeňme si, že Nazgúlové byli Prstenové přízraky, ale prostě půjde o nějakou formu hmotného ducha.

„Hráči budou před sebou mít temný a velmi osobní příběh pomsty ve světě, kde každé rozhodnutí nese následky, které zůstávají až po smrti,“ komentují z Warner Bros. Zní to zajímavě, protože tak trochu nemrtvý hraničář, který jde jen za pomstou, může být velmi atraktivní postavou ve světě, který bývá hrami občas až moc schematizován.

Middle-earth: Shadow of Mordor by měla ale zaujmout v oblasti herních mechanik. Zajímavě zní Nemesis systém, který by měl zaručit, že se protivníci budou průběžně přizpůsobovat vaší taktice a volbám. Když se budete znovu setkávat s určitými protivníky, budou si pamatovat to, jak jste v boji postupovali dříve. Příště tedy zvolí přístup tak, aby eliminovali právě tuto taktiku. „Hráči budou díky Nemesis moci formovat své vlastní bitvy, protivníky a odměny uvnitř dynamického světa, který si vaše volby pamatuje a vytváří tak unikátní zážitek.“

Pokud by tohle fungovalo, mohlo by to značně inovovat akční žánr tohoto typu. Naději pak vzbuzuje i jméno vývojářů – Monolith Productions. Ti stojí mimo jiné za F.E.A.R. a F.E.A.R. 2, ale do Středozemě nakoukli i v MOBA Guardians of Middle-earth. Kdy Middle-earth: Shadow of Mordor vyjde, ale objeví se na PS4, Xbox One, PS3, X360 a PC. Další informace bychom se měli z Game Informeru dozvědět velmi brzy.

Nejnovější články