Nová třída se jmenuje The Abomination, navrhl ji nejštědřejší backer hry z kickstarteru a představuje chlapíka tak divného, že jej společnost vyvrhla na okraj. V boji se totiž umí přepínat mezi lidskou a bestiální verzí, takže de facto jde o zdejší verzi Dr. Jekylla a pana Hydea.
Každá z podob má odlišné schopnosti a chová jinak. Jedno však mají obě verze společné - přítomnost tohoto neřáda pobuřuje věřící postavy natolik, až s The Abomination odmítají spolupracovat. Navíc, po přerodu ve zrůdu postava této třídy zneklidní a rozhodí partu jako celek. A je na hráči, zda chce riskovat rozklad party výměnou za poměrně univerzální schopnosti jedné postavy...
zdroj: Archiv
Krom nové třídy tvůrci rozšířili nabídku nepřátel o dvojici Collector a Madman, které opět navrhli backeři z kickstarteru. První jmenovanou tvůrci nechtějí moc detailně představovat, aby hráčům nepokazili překvapení - jen prozradili, že jde o jednoho z minibossů. No a Madman je typický náboženský fanatik, který vyskočí neznámo odkud a huláká stresující zvěsti o apokalypse.
Stejně jako v minulé aktualizaci přidali tvůrci z Red Hook do hry nové cetky (trinkets - nositelné předměty s rozličným efektem), hlavně tedy pro novou hratelnou třídu a očekávat můžete i nový loot z nových nepřátel, kterým tvůrci v obecném slova smysli vylepšili (údajně) inteligenci. Hráči to poznají zejména při hraní na vyšší stupeň obtížnosti a v pozdějších fázích každého dobrodružství - tvůrci se tímto krokem snaží vybalancovat nepoměr, kdy určité situace v úvodní fázi hry byly pro partu postav více stresující, než fáze pokročilejší. Pokud ale hrajete na nižší obtížnost, neměli byste tyto změny zaznamenat - více zvyšovat obtížnost už tvůrci nechtějí.
Revize se dočkal i způsob, jakým hra pracuje s infarkty postav. Když stres dosáhne úrovně 200, octne se postava na prahu smrti a je třeba ji hned léčit. Když se to povede, stejně pak postava trpí po zbytek dobrodružství různými debufy. Když úroveň stresu postavy vystoupá na 200, klesne HP na 0 a hrozí jí smrt. Následně klesne úroveň stresu na 170, a když postava není léčená a stres stoupne znovu na 200, tak postava umírá automaticky okamžitě.
Kompletní výčet změn si můžete přečíst zde, rozpracovanou hru si pak můžete koupit na Steamu.