V prvním čtvrtletí příštího roku hodlají tvůrci do rozpracované verze hry přidat vozidla v základní verzi (experimantální verze vozítek už je venku), nemoci, základní verzi stealth systému pro zombíky a zvířata, potažmo chtějí implementovat nový renderer.
Ve druhém čtvrtletí vývojáři zprovozní nové uživatelské rozhraní, přidají do hry dynamické (neočekáváné a během každé hry generované) události, zprovozní hráčské statistiky a rozšíří funkčnost vozidel (opravy a modifikace), respektive systém života a chování zvířat (budou mít životní cyklus, správné druhy se budou chovat skupinově).
Ve třetím čtvrtletí příštího roku se hráči dočkají možnosti stavět barikády/zátarasy (zřejmě hlavně v interiérech), používat pasti a přesouvat se vzduchem (letadla, padáky či rogala?). Dále tvůrci do hry přidají ptáky, jednotlivé druhy zvířat získají své přirozené predátory a k dispozici by v období květen - srpen 2015 měl být prototyp konzolové verze DayZ.
V posledním kvartále roku 2015 dostanou hráči DayZ možnost nabrknout si zvířecího parťáka (hurá, pejsek), tvůrci zprovozní budování základen, zařídí integraci Steam community, ale hlavně, vydají beta verzi hry.
V souvislosti s vydáním hry navíc Bohemka přistoupí k již dříve oznámenému zvýšení ceny ze současných 24 euro na 35 euro, což není finální cena! Až v první polovině roku 2016 vyjde hotová verze DayZ, bude k mání za 40 euro. Finální cena však zatím nikoho nemusí trápit, dokonce ani zmíněné zvýšení ceny z 24 na 35 euro - během konce roku bude hra k dostání za stávající cenu, protože slevy na Steamu. Víc snad netřeba dodávat.
Krom kvartálního zveřejňování velkých updatů hodlají tvůrci každý měsíc "vylepšovat" hru prostřednictvím nových zbraní, objektů, dopravních prostředků a předmětů určených pro craftění. Společně s tím budou vývojáři hru postupně optimalizovat a obecně řečeno řešit, aby fungovala.
V článku uvedené sliby jsou samozřejmě lákavé, uvidíme ale v průběhu příštího roku, jestli se tvůrcům podaří ambiciózní plán dodržet. Další informace najdete na homepage.