Hexenovská fantasy rubačka Hellraid mění engine, platformy i datum vydání
zdroj: tisková zpráva

Hexenovská fantasy rubačka Hellraid mění engine, platformy i datum vydání

30. 4. 2014 17:57 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Fantasy mlátička Hellraid od vývojářů z Techlandu měla původně vyjít už v minulém roce na PC, PS3 a X360. Tuhle informaci si ovšem okamžitě vymažte z paměti. Kompletně. Tvůrci v současné době předělávají hru na Chrome Engine 6 (běží na něm i Dying Light), což s sebou přinese větší množství zásadních změn včetně nového soubojového systému, nově fungující magie, nového herního módu, ale i posunu vydání na příští rok a změnu cílových platforem.

Hotová verze Hellraid vyjde v roce 2015 na PC, PS4 a Xbox One, ale tvůrci spustí už letos na podzim early access verzi na Steamu, aby mohli od hráčů sbírat moudra a hru následně ladit a upravovat. Rovněž to svědčí o tom, že PC verze je vedoucí platforma a zbylé dvě jsou od ní odvozené.

zdroj: Archiv

Hellraid nabídne vedle příběhového módu donekonečna hratelný mission mód, ve kterém jde primárně o arkádovou akci se vším, co k tomu patří – snaha překonávat bodové rekordy v globálním žebříčku, tvorba co nejdelších komb atd.

Novinkou je ovšem arena mód, ve kterém hráč nebo hráči čelí stále drsnějším vlnám nepřátel. Všechny módy jsou hratelné v singleplayeru, ale i v kooperaci pro 2-4 hráče.

Se svou postavou si hráč může dělat libovolné pokusy. Nový systém vývoje postavy totiž zvysoka kašle na dělení to rigidních tříd. Využívat můžete libovolné pasivní a aktivní dovednosti z oblasti magie, boje i agility a svou postavu dále dotvoříte s pomocí oblečení, brnění, doplňků a samozřejmě i zvolených zbraní. Právě těch se ostatně týkají novinky v rámci soubojového systému.

Hellraid zdroj: tisková zpráva

Tvůrcům se původní bojový systém zdál příliš strnulý, proto přidali více druhů pohybu včetně protiútoků, vykrývání, uhýbání a tak dále. Přidalo rovněž boj s jedno a obouručními zbraněmi. Nechybí nově ani výroba a upravování zbraní a díky novému enginu je prostředí více interaktivní, na více místech zničitelné či nebezpečné na konto různě umístěných pastí, které ale tvůrci měli už v původní verzi. Stejně komplexní jako boj se zbraněmi by měl být i boj s pomocí magie, která nabízí kouzle obranná, útočná i léčivá – klasika.

Užití nového enginu by se mělo pozitivně projevit na chytřejších nepřátelích, ale i lepší fyzice, detailnějších lokacích, propracovanějších modelech či animacích a tak dále a tak dále.

Někde okolo se válí trailer z nové verze, který se snaží prezentovat nejenom vylepšenou grafickou stránku hry, ale též nové herní prvky včetně arena módu, nového systému vývoje postavy nebo (hlavně) upraveného soubojového systému.

Hellraid zdroj: tisková zpráva

Vývoj okolo Hellraid sledujte na homepage a už jen připomenu, že hra vyjde na PC, PS4 a Xbox One v příštím roce s tím, že early access verze bude na Steamu dostupná v průběhu letošního podzimu.

Nejnovější články