Five Nights at Freddy's 2 proletěla greenlightem na Steamu v rekordně krátkém čase, což jasně značí, jaké oblibě se první díl u hráčů těší. A pokračování na tom zjevně není jinak – hráči chválí nové mechaniky a bojí se přinejhorším stejně, jako v původní hře, což je pro hororový titul skvělé vysvědčení.
Jak jsem psal v prvním článku o Five Nights at Freddy's 2 před třemi týdny, nabídne hra nejenom zbrusu nové robo-hračky, ale i nové verze těch původních, aby byly děsivější a divnější. Největší novinkou je však odstranění dveří, jejichž otvírání a zavírání v závislosti na množství zbývající elektrické energie představovalo v první hře jednu ze základních činností. S tím souvisí i fakt, že vám při hlídání pizzerie nemůže dojít proud, bez kterého jste byli v první hře namydlení, respektive zcela v rukách strašících hraček. Na „strašidelnosti“ ale uvedené změny nic nemění.
Obě dvě zdánlivá ulehčení Scott Cawthon plnohodnotně kompenzuje nejenom novými strašícími metodami hraček, ale též větším množstvím tmavých koutů, ve kterých se hračky mohou ukrývat, a do nichž můžete nakukovat s pomocí svítilny – v té už vám ale baterie dojít může.
Jeden z hráčů označuje Five Nights at Freddy's 2 za simulátor stresu, což platilo už o první hře. Pokud ale dvojka v míře nejistoty a děsu přitvrdila, tak potěš pánbůh. Uvidíme brzy, recenze už je na cestě.