Jinak půjde o plošinovku s logickými hádankami a rytmickými dialogy. Hlavní hrdinkou je Aurora, útlá dcera rakouského vévody, která se ocitla v záhadné zemi jménem Lemuria, ještě k tomu ve společnosti malého plamene jménem Igniculus. Logicky se chce dostat domů, ale to bude muset nejprve porazit Černou královnu.
Je jasné, že Child of Light sází na audiovizuální styl. Krásná grafika a rytmizované plynutí dialogů vypadají i zní skvěle. Tahové souboje se drží stylu z Final Fantasy - jednotlivé fáze jsou děleny na tahy neustále se vyčerpávajícím sloupcem času, po jehož vypršení lze útočit nebo sesílat kouzla. Efekt útoku se přitom bude odvíjet podle načasování. Pokud se trefíte do správného momentu, přerušíte soupeři útok.
Igniculus vám navíc může útoky posilovat nebo zpomalovat nepřátele, případně jej může v kooperaci ovládat i druhý hráč. Child of Light vyjde na X360, Xbox One, PS3, PS4 a PC zřejmě někdy v příštím roce.