Všechno to zní velmi lákavě, ale obtížně na pochopení. Hra nabídne několik tříd, které budou v boji hrát jasně definovanou roli. Zbraně budou stejné jako v ostatních střílečkách, ale jejich použití bude mít malý háček. Granáty vybuchnou v souznění s rytmem levelu a některé zbraně budou silnější pokud z nich vystřelíte do rytmu.
Rytmus bude vyžadovat i samonaváděná raketa, která vydrží v kurzu, dokud nezakolísáte, a taková brokovnice zase vypálí jen v půlnotě. Stejně tak úroveň se může měnit podle hudby, která bude klíčová i v tom smyslu, že oba týmy si na začátku zvolí svůj hudební motiv. Logicky tak v aréně zazní hudba aktuálně vedoucího týmu. Z toho vychází, že hráči asi budou více obeznámeni s hudbou a rytmem svého týmu. Zároveň by ale Chroma měla být přístupná těm, kdo nejsou vysloveně hudební fajnšmekři a udržet rytmus je pro ně nadlidský úkol. Asi jim hraní nepůjde tak dobře, ale Chroma určitě nebude jen pro nadějné skladatele.
Vizuálně hra připomíná Tron nebo Far Cry 3: Blood Dragon s jeho estetikou neonových osmdesátek. Nicméně na rozdíl od něj se Harmonix zaklíná, že Chroma „není hra o lidském utrpení, je to hra o hudbě.“ Chroma zní v konceptu nesmírně zajímavě a inovativně. Pokud se Chroma povede, mohl by vzniknout titul, který opravdu přinese něco zcela nového. Momentálně se můžete přihlásit do alfy a prohlédnout stylový teaser. Chroma vyjde na PC někdy v průběhu letošního roku.