Proto nás celkem překvapilo oznámení, že hra je hotova a po mnoha odkladech se dostane do prodeje již příští pondělí, tedy 1. prosince. Martin Ladýř ze společnosti DXT, která Legendu vydává, řekl k její nové podobě a důvodech zpoždění následující:
-
Roční zdržení bylo hlavně z důvodu, že máme ve zvyku dělat věci pořádně a dotahovat je do detailu. Prostě jsme chtěli na trh uvést, jako svou prvotinu, produkt, na který budeme moci být hrdí. Ačkoli se nemůžeme srovnávat s vysokonákladovými hrami typu Warcraft 3, i tak si myslím, že je Legenda hodně dobrá hra – zejména s vysokou hratelností – a to i v mezinárodním měřítku...
nové obrázkykompletní galerie
-
Co se týká změn v Legendě, tak těch je spousty. Mezi nejvýraznější patří propracovaný multiplayer, ďábelsky vynalézavá AI (vlastní zkušenost), vylepšená grafika (zejména terénů), větší detaily + různé animace, spousty nových jednotek od speciálních hrdinů počínaje, přes zajímavé (a pěkně zákeřné) neviditelné bojovníky či letecké jednotky (třeba takový vrtulník či vzducholoď jsou skvěle vkloubeny do fantasy prostředí) až po trpasličí ponorky. Přibylo také velké množství nových kouzel. A pak spousty takových drobností, které nejsou na první pohled nijak výrazné, ale které výraznou měrou ovlivňují hratelnost.
Pokud byste měli o Legendu zájem, můžete využít možnosti předobjednávky z Tiscali GameShopu. Vše ostatní o náplni hry se dozvíte buď z našeho obsáhlého rozhovoru s Martinem Ladýřem nebo z homepage hry, kam před časem potichu přibyl nový trailer (10 MB nebo 56 MB, lokální mirror zítra).
zdroj: DXT