Hlavním módem hry je Conquest pro dva týmy po třech hráčích. Bojovat budou na jedné mapě o udržení trojice určených bodů a samozřejmě se vynasnaží usmažit nepřátelské zadnice a přivést jejich tým k prohře. Tvůrci však slibují i podporu singleplayeru, ve kterém hráč na stejné mapě bude hrát s AI proti AI. Klidně i bez připojení k internetu.
Vybírat si hráči mohou z osmi postav, mezi nimiž nechybí Golem, Letho, Iorveth, Zoltan nebo Saskia. Každou postavu si hráči může v rámci jednoduchého RPG systému upravovat k obrazu svému prostřednictvím schopností, ale též specifických kombinací předmětů.
V tomto ohledu tvůrci slibují, že všechny skilly, buildy či předměty lze odemknout prostým hraním – není nutné za cokoli utrácet peníze. Na čem ale bude hra konkrétně vydělávat, respektive co tedy tvůrci hodlají movitějším hráčům prodávat, o tom už se tiskovka nezmiňuje.
zdroj: Archiv
Vývojáři z Fuero Games hodlají hru pod producentskou taktovkou CD Projekt RED podporovat po vydání novými módy, postavami a předměty, ale něco podobného slibuje každý. Podstatné je, aby The Witcher Battle Arena skutečně přinesla dynamickou a přístupnou taktickou akci ze známého universa, jak uvádí tiskovka. Další informace o hře najdete na homepage.