Tisková zpráva popisuje Adrift (oficiálně se hra jmenuje Adr1ft, ale podobně kreativní názvy si dovolíme ignorovat) jako „pohlcující first person zážitek, který vypráví příběh astronauta v nesnázích.“
Adrift bude hra bez soubojů a dramata, kterým se nevyhne, budou spíše osobního charakteru. Hráč jako astronaut se ztrátou paměti a poškozeným oblekem pluje ve vesmíru mezi troskami vesmírné stanice a snaží se zjistit, co se vlastně stalo. Čelí překážkám v podobě puzzlů, sbírá zdroje potřebné pro přežití a jeho finálním cílem je oprava záchranného modulu a návrat domů.
Obrázky ze hry vypadají působivě a zahraniční kolegové byli z dema Adrift víceméně nadšeni, když zmiňovali sugestivní atmosféru. Nebáli se jako příměr použít film Gravity, což je docela silné kafe, ale srovnání se s ohledem na zápletku Adrift a zmíněného filmu přímo nabízí. Kde ale film kvůli své neinteraktivitě zůstává stát, tam musí hra jít dál a nabídnout krom emocionálních okamžiků i zábavné herní momenty. Tento aspekt se samozřejmě z obrázků, jakkoli pěkných, vykoukat nedá.
Adrift vyjde v polovině příštího roku na PC a konzolích, není jasné na jakých. Když ještě Orth neupsal hru 505 Games, tak počítal s vydáním na PC, konzolích i tabletech a prototyp předváděl i s podporou virtuální reality Oculus Rift. Doufejme, že tento rozsah zůstane zachován, i když si hru pod svá křídla vzala zmíněná firma, která v poslední době pomohla na svět několika velmi vydařeným titulům včetně PayDay 2 nebo Brothers. Kdyby Adrift se zmíněnými hrami vytvořila svatou trojici, nikdo by se asi nezlobil.