Ze života Stalkera
zdroj: tisková zpráva

Ze života Stalkera

19. 6. 2006 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Redaktoři GameSpotu a IGN měli možnost vyzkoušet si titul Stalker: Shadow of Chernobyl a jejich dojmy jsou rozhodně pozitivní.

Boje jsou prý zpracovány skvěle a AI jak (lidských) nepřátel, tak souputníků, exceluje – postavy dokáží kooperovat, hledat si úkryty a rozhodně se nejedná o zběsilou akci. Před každou potyčkou se hráč stal svědky přeletu kamery nad mapou, která odhalila postavení protivníků, jejich možné skrýše a vůbec ho seznámila se situací v dané oblasti. Prozatím se ovšem ještě neví, jestli se tato vlastnost vyskytne ve finální verzi hry. Došlo i na bitku se zmutovanou, méně inteligentními a notoricky známou stvůrou s chapadly vedoucími z jejího dolního pysku. Na druhou stranu, tahle bestie znala domácí prostředí velmi dobře a tak v nepravidelných intervalech útočila výskokem ze zálohy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Další věcí z již tak poměrně obsáhlého výčtu faktorů, které budou ve Stalkerovi chybět, je nutnost sbírat pro každou zbraň specifický typ munice. Nábojů proto bude méně druhů a jeden typ by měl být použitelný vždy do několika zbraní. Kvérů bude několik desítek, od pistolí, přes samopaly, brokovnice až po granátomety i sniperky a všechny by měly být upgradovatelné. Jak jsme již psali, potřeba jíst se zde také neobjeví, nicméně strava zde bude sloužit pouze coby alternativní lékarnička. Grafické zpracování působí velmi pokročilým dojmem. Díky použití technologie soft shadows hra mírně připomíná F.E.A.R., protože bude možné, díky stínování, vidět nepřátele schované třeba za rohem. Technickou vyspělost titulu můžete obdivovat na 13 nových screenshotech v naší galerii.
zdroj: GameSpot, IGN, GameStar.de, WP

moolker

Nejnovější články