Zábava a motorky ve Full Throttle II
zdroj: Archiv

Zábava a motorky ve Full Throttle II

6. 12. 2002 9:09 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Od května, kdy LucasArts oznámili pokračování motorkářské adventury Full Throttle se o ní do světa dostalo jen poskrovnu informací a obrázků jsme si také příliš neprohlédli, pouze ty pohyblivé v neoficiálním traileru.

Předpokládá se, že skutečnou pozornost si hra vynutí až na výstavě E3 příští rok. Narozdíl od svého dávného bratříčka z pětadevadesátého má Full Throttle II obsahovat více akčních sekvencí. Obecně je tento trend v současné době poměrně nápadný a ani samotná společnost LucasArts se větší akčnosti nebrání. Titul by nám ale přesto měl nabídnout spoustu humoru, skrytého v novém příběhu, dobrodružství a zážitků z rychlých jízd. Samozřejmě, vše ve 3D zobrazení.

Šéfem vývoje Full Throttle II byl pověřen Sean Clark, který převzal štafetu po Timovi Schaferovi. Clark je jedním z předních designérů, s jehož jménem se mohou pojit například The Dig, Sam & Max Hit the Road nebo Escape from Monkey Island. Před několika měsíci se v krátkém rozhovoru pro britský PC Gamer vyjádřil i k žánrového posunu Full Throttle II. Jedním z důvodů, proč se dříve akční prvky tolik nevyužívaly, byla prý technická stránka věci. Jejich přítomnost má pak k adventurnímu základu přidat větší hloubku herního prožitku. Dodává, že bez ohledu na to, jestli hráči Full Throttle II nazývají hybridem, či jsou zklamaní, že nepůjde o "čistou adventuru", má jít o unikátní a zábavnou záležitost - doufejme, že bude o něco delší než první díl.

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv
nové obrázkykompletní galerie

Kromě toho také Clark prozradil několik detailů k samotnému příběhu. Šéf motorkářského gangu Ben se v něm zamotá do plánu na likvidaci města, a co více - všech cest. To samozřejmě nemůže dopustit a tak se musí setkávat a potýkat s celou řadou postav, stejně jako některé získat do svých řad. A samozřejmě přitom vyletí nejedna věc do povětří :)

Na Full Throttle II pracuje několik stejných grafiků jako na Escape From Monkey Island, takže postavy dostaly ještě trochu komičtější ráz, i když samotná atmosféra je hodně podobná originálu. Když slavili LucasArts své 20. výročí založení, nechal se Clark slyšet, že design hry je už hotov a zcela kompletní jsou i herní levely. Následující měsíce prý chtějí věnovat tvorbě herního obsahu, implementování nových prvků a tvorbě dialogů, tudíž je jasné, co se nyní za dveřmi LucasArts zhruba děje. Práce mají trvat ještě asi jeden rok, takže při trošce štěstí bychom se mohli hry dočkat příští Vánoce.

kate

Nejnovější články