Po několika akčních adventurách se svou troškou do mlýna chystá přispět i tým Liquid Entertainment, který pracuje na nové výpravné RTS Lord of the Rings: War of the Ring. Studio, mající na svědomí Battle Realms, hodlá hru vytvořit na engine, který by mohl posloužit jako základ i pro další strategie. Kromě autentické atmosféry Středozemě bude důležitou součástí hry též multiplayer. Nejčastější budou bitvy 20ti až sta jednotek, ale pokud hráči zatouží po velkých bojích, nebude jim v tom nic bránit. Management zdrojů by měl být naopak poměrně jednoduchý, aby hráče jeho zvládání příliš nezatěžovalo. Zajímavé je, že kromě klasické rudy a jídla bude jedním ze zdrojů též "fate" (= zkáza, smrt atd.), kterou získáváte bojem (čím více bojujete, tím více jí máte) a využijete především na kouzla. Zatímco multiplayer má být pojat spíše akčnější, singleplayerová část bude velice ovlivněna příběhem, a to především méně známými částmi z dodatků knihy. Většina misí bude zasazena do třetího věku Středozemě, pár se jich bude kvůli dějové kontinuitě odehrávat dříve, hrát budete moci za obě strany. Více se zájemci dočtou v tomto rozhovoru na IGN. Titul by měl vyjít ze začátku příštího roku.



LOTR: War of the Ring galerie || DAoC: Trials of Atlantis galerie || Lionheart galerie
Dnes se také můžete podívat na úplně první ukázky z druhého rozšiřujícího datadisku pro MMORPG Dark Age of Camelot, který dostal podtitul Trials of Atlantis. Jak asi tušíte, nový expansion vás zavede do podvodního světa, ve kterém budete prozkoumávat samotnou legendární Atlantidu. Hra má běžet na vylepšeném engine a nabídne tři nové rasy, nový systém pro cestování po oceánech, další questy, zbraně, brnění, monstra a spoustu dalšího. Více se příznivci hry mohou dozvědět z předchozí novinky nebo přímo z nově spuštěné homepage. DAOC: Trials of Atlantis vyjde na podzim.
Poslední pohled bude patřit očekávanému historickému RPG Lionheart, zasazenému do alternativně pojatých dob krále Richarda Lvího Srdce. Na IGN dnes také vyšla další část rozhovoru s tvůrci z Reflexive Entertainment, ve které zástupci studia odpovídají na otázku, čím se Lionheart odliší od zbytku RPGček dneška. Jako odpověď nejčastěji zaznělo: promakaný příběh, založený na historických událostech; speciální systém vývoje a la Fallout; systém kouzel nebo individuální postavy. Jestli nejde jen o PR řeči můžete zkusit odtušit z dřívějších zpráv, samotnou hru si pustíte nejdříve na konci léta.