Vykoupení z věznice ve Splinter Cell Double Agent
zdroj: tisková zpráva

Vykoupení z věznice ve Splinter Cell Double Agent

20. 11. 2005 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

V preview na C&VG se objevily další podrobnosti o Splinter Cell 4.

Příběh se bude odehrávat v roce 2008, rok po Chaos Theory, kdy byl Sam Fisher za sérii brutálních přepadení a zločinů odsouzen na 20 let nepodmíněně a uvržen do žaláře v Ellworth ve státu Kansas. Tam se dá dohromady s odsouzeným Jamie Washingtonem a společně s ním podnikne útěk z vězení, který bude obsahem první mise, jež se ponese v klasickém stylu, tzn. schovávání se v temných prostorech s nutností tichého pohybu. Úprk vám usnadní jak bezpečnostní sledovací kamery, které pomohou při hledání správné cesty v labyrintu chodeb a cel, tak vzpoura probíhající v hořící části věznice, kde díky plamenům z vržených stínů odpozorujete hlídkovou trasu ozbrojených bachařů, jež samotné nespatříte (viz nové screenshoty):

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Po úspěšném dostání se na svobodu zůstane Sam Fisher ve společnosti zločince Jamie Washingtona, který se vrací do své kriminální organizace zvané "John's Brown army" z New Orleans. Ta se stane vaší základnou a při zadávání úkolů nahradí Lamberta nebo jiné členy Third Echelon z předchozích dílů. Členy John's Brown army jsou Emile Dufraisne, Carson Moss a chemický expert Enrica Villablanca, s nimiž budete mít po celou hru napjaté vztahy kvůli jejich minulosti, která není úplně bezúhonná, a vašim morálním zábranám během vykonávání různých činů. Dějištěm misí propojených silnou příběhovou linií se z valné části stane USA. Vedle nových pohybů, zbraní, technologických udělátek nebo možností interakce se máme těšit na revoluční vlastnost v hratelnosti, kterou zatím tvůrci nechtějí odhalit, ale diví se, že dosud nikoho jiného nenapadla (spekuluje se o nutné souhře dvou týmů / osob pro získání jinak nedosažitelných cílů, ala Voodoo Nights).

Splinter Cell 4 nepoběží na Unreal Enginu 3, jak se dosud předpokládalo, nýbrž na stejném enginu jako Chaos Theory (tzn. Unreal 2.5), avšak vyšperkovaném o moderní speciální efekty a filtry, které hru odliší od předchůdců, jejichž cit pro detail jinak zůstane zachován. Vývojáři z UbiSoftu dokonce mají odvahu hlásat, že rozlehlé venkovní lokace ze SC4 působí více realisticky než ty z Metal Gear Solid 4 traileru. Pro další informace doporučujeme monitorovat domácí fanouškovskou stránku.
zdroj: CVG

jd

Nejnovější články