Unreal Tournament III (2007) blíže
zdroj: tisková zpráva

Unreal Tournament III (2007) blíže

9. 12. 2005 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Je to s podivem, ale o Unreal Tournamentu 2007 jsme zatím psali pouze jedenkrát v březnu, protože (odhlédneme-li od mohutné propagace Unreal enginu 3, který si licencovala každá druhá firma v branži) se jinak nic moc nevědělo.

Díky preview v americkém Playstation magazínu však nyní, po roční práci Epicu začíná nabývat skutečných obrysů. Trojnásobně větší důraz než minule má být kladen na vozidla, jichž osedláte celkem 18 druhů a která se prý z "létajících krabic" vyvinula ve více realisticky působící stroje, věrně kopírující nerovnosti povrchu. Některá poznáte z UT2004, například předělaný Scorpion, z nějž se může stát sebevražedný nástroj, když se hráč pořádně rozjede, namíří si to do klubka nepřátel a stihne se včas katapultovat. Vehikly dospěly do takového stádia, že některé levely se už budou hrát pouze s nimi (jako v sérii Twisted Metal), přičemž na konzolovém gamepadu typu Dual Shock 2 se údajně ovládají lépe než na klávesnici (=berte s rezervou, když jde o konzolový magazín).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Autoři Unreal Tournamentu 2007 se primárně soustředí na mód Onslaught, který bude obsahovat jak prvky známé z dřívějška (postupné dobývání spojnic mezi bázemi, střílny atd.), tak i novinky. Mezi ně patří snaha o netradičně navržené mapy a především zakomponování podúkolů s možností ovlivnit vašimi činy příští kolo hry. Takže když třeba v jedné bitvě podle zadání zničíte most, v té následující budete od začátku obdařeni speciálním vozidlem nebo získáte jiné výhody, což dává kampani zvané Warfare více příběhové pojetí. Narozdíl od podobných akcí nebudou v UT2007 žádné herní třídy, naopak bude jen na každém z vás, kým v danou chvíli budete chtít být. V rámci jedné bitvy si tedy můžete vzít sniperku, vžít se do role odstřelovače, ale když vás to za pár minut přestane bavit, zahodíte ji a po sebrání nezbytné výbavy se (bez nutnosti respawnu) stanete např. inženýrem, který se bude v rámci týmového boje specializovat zase na něco jiného (uvažuje se o pokládání min nebo budování energetických bariér).

Přestože ryzí online střílečky pořád nabírají na popularitě, Epic má zjištěno, že velmi početná skupina lidí si stále užívá jejich hry pouze offline, a proto nezanedbává ani singleplayer. Boti, kteří mají mít vlastní náturu, budou vzájemně mezi sebou nebo s hráčem komunikovat mnohem přirozeněji (tím se myslí zejména volba běžných / hovorových slov), k čemuž se zužitkuje i technologie pro rozpoznávání lidského hlasu. Nedivte se, pokud botovi řeknete "Hele bez zabrat tamhleto misto" a on vám odvětí "Nah nechci", načež na něj zařvete a to ho už donutí, aby splnil rozkaz. Součástí UT2007 bude editor pro vytvoření vaší postavy, kterou si přizpůsobíte k obrazu svému mnohem detailněji než kdykoli předtím (nejen obličej, ale i tělesnou konstrukci). Neoptimalizovaná verze běžela v rozlišení 1080x720 na PS3 developer kitu (který je méně výkonný než finální PS3) zhruba 49 snímků za vteřinu. Mark Rein k tomu dodal, že ve výsledku poběží hra na Playstation 3 plynuleji než na PC vybaveném NVIDIA 7800GTX (za 500 dolarů, stejně co stojí celá konzole) kvůli tomu, že nebude stát v cestě operační systém apod.
zdroj: forum

jd

Nejnovější články