První informace o Unreal Tournament III (2007)
zdroj: tisková zpráva

První informace o Unreal Tournament III (2007)

28. 3. 2005 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Americké herní časopisy jsou v posledních dnech častým zdrojem novinek a nejinak tomu je v případě Unreal Tournamentu 2007 odhaleném v květnovém čísle Computer Gaming Worldu.

Hlavním designérem této hry se stal Steve Polge, dříve programátor AI botů, což je možná důvod, proč má být kladen velký důraz na umělou inteligenci, kterou budete moci ovládat i hlasovými příkazy. Zatímco s Bombing Run, Assault a Domination se kvůli relativně malému zájmu hráčů (info) asi nepočítá, hlavními herními módy se v příštím UT stanou Onslaught, Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag a zbrusu nový Conquest.

Co přesně bude náplní Conquestu? Mapy teoreticky až třikrát rozlehlejší než v UT2004 Onslaughtu, úkoly ke splnění v duchu Assaultu a zjednodušená forma sběru surovin / řízení zdrojů na způsob žánru RTS. Z toho je patrné, že se nebude jednat o chvilkovou záležitost - naopak často půjde o dlouhodobé bitvy jako třeba v Planetside, kdy se odpojíte na párhodinové vyspání a po probuzení svým kolegům opět pomůžete v několikadenní válce s nutností týmové spolupráce a plánování strategie. Bojovat zde spolu budou dvě znepřátelené strany, jejichž teritoria mají vypadat odlišně a když dobijete cizí území, přemění se jeho vizuální podoba i struktury do vašeho stylu. Mód Conquest prý bude naplno využívat Unreal engine 3.0 technologie vykreslování obrovských map jejich postupným načítáním do paměti (videa & info), takže při vlastním hraní nemá zdržovat žádné načítání.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jinak se v Unreal Tournamentu 2007 (pouze pracovní název, tvůrci ho nazývají jen UT next-gen) setkáte s 11 blíže nespecifikovanými zbraněmi, 8 týmy (každý s unikátním brněním) a globálním systémem hodnocení (online rankings) pro snadné vyhledávání stejně schopných soupeřů jako vy nebo srovnávání klanů, jejichž webové stránky si prohlédnete přímo ze hry. V ní samozřejmě nebudou chybět vozidla jako nové verze Goliath tanku nebo Scorpion buginy. Termín vydání zatím není znám, ale lze ho poměrně úspěšně tipovat na jaro 2006.

Update 29.3. - přinášíme vám první scany z UT2007 pocházející z magazínu CGW (thx ZeroCool).
zdroj: BeyondUnreal

jd

Nejnovější články